Čokolada s blagim okusom soli i bučino ulje s aromom naranče ili limuna neke su od gastronomskih pikanterija kojima se predstavila slovenska turistička zajednica na sajmu "Le livre gourmand".


Sajam je održan krajem ovog tjedna u Dexia Art Centru
u Bruxellesu, a Slovenija je potencijalnim gostima  predstavljenim proizvodima poručila da se isplati doći u zemlju u kojoj se miješaju srednjeeuropski i mediteranski utjecaji.

Vezani članci Napad nožem, ilustracija Užas u Sloveniji: Unuka ubila 85-godišnju baku, izbola je nožem na smrt? Koronavirus, ilustracija Nemilosrdni treći val u Sloveniji: Sve je više hospitaliziranih, povećavaju broj kreveta na intenzivnim odjelima

Budući da Slovenija kroz manje od mjesec i pol počinje šestomjesečno predsjedavanje Europskom unijom u Bruxellesu je uz to održana i akcija oglašavanja novog slovenskop turističkog loga i slogana "I Feel Slovenia", navode slovenski mediji.

"Naglasak u prezentaciji dali smo na naša odlična vina, ali smo izložili i tartufe, naše autohtono maslinovo i bućino ulje, pršut i druge suhomesnate proizvode", rekao je predstavnik turističke organizacije za područpje Beneluksa Rok Klančnik.

On je dodao da su Belgijanci osobito dobro primili kranjsku kobasicu, najizvorniji i najpoznatiji slovenski tradicionalni gastronomski proizvod.

Kad pišu o Sloveniji, europski mediji obično je definiraju kao malu i uspješnu "alpsku" ili "srednjeeuropsku" zemlju, zanemarujući njen sredozemni "štih" i 42 kilometra obale, što je vrlo važan element u turističkoj prezentaciji na sjeveru Europe.

Na manifestaciji na kojoj je Slovenija ovaj put bila i počasni gosti sa svojom je prezentacijom sudjelovalo 15 poduzeća iz sektora turizma, ugostiteljstva i poljoprivrede, navode slovenski mediji.