ABARTH
Zaštitni znak ovog sportskog branda je škorpion, koji je istaknut i na samom logu. Zašto baš škorpion? Zato što je to bio horoskopski znak osnivača tvrtke Carla Abartha. Na vrhu uz naziv je talijanska zastava, a crvena boja je simbol automobilističkih utrka u Italiji.
ALFA ROMEO
Alfa je skraćenica za Anonima Lombarda Fabbrica Automobili, a Romeo je prezime čovjeka koji je 1915. kupio tvrtku. Crveni križ s lijeve strane simbol je Milana, a desno je okrunjeni poskok koji proždire maurskog ratnika. Inače je to i obilježje dinastije Visconti, koja je kroz povijest vladala gradom.
ALPINA
Ime Alpina potječe od njihove prve trgovine koja je proizvodila pisaće strojeve Alpa. Logo simbolizira Weberov rasplinjač (karburator) – komponentu koja je započela bliski odnos tvrtke s BMW-om, a s desne strane je vidljiva i radilica.
ASTON MARTIN
Druga polovica imena dolazi od jednog od suosnivača tvrtke Lionela Martina, a prvi od Aston Hill Climb, koji je poduzeće uspješnim potezima postavio na noge. Prepoznatljiva "krila" dobio je 1927., a predstavljaju brzinu, a navodno im je kao ideja poslužila Bentleyjeva oznaka.
AUDI
Logotip proizlazi iz Auto Uniona udruženja, ono obilježava spajanje četiri marke (Audi, DKW, Horch i Wanderer). Prstenovi, koji predstavljaju svaku marku, preklapaju se kako bi označili zajedništvo. Srebrne su boje, koja obilježava nacionalne utrke u Njemačkoj.
BENTLEY
Bentley je počeo graditi zrakoplovne motore u prvom svjetskom ratu, tako da su se krila činila logičnim odabirom za oznaku marke. Srebrni logotip predstavlja naprednost. Kroz povijest je izgled malo varirao, zapravo najviše broj pera.
BMW
Crni vanjski krug dolazi od logotipa BMW-ovog prethodnika, Rappa. Prvi proizvod firme bio je avionski motor, drugi motocikl, a 1928. i automobil. Na prvom automobilu je bio otisnut sadašnji logo. Plava i bijela boja simboliziraju propelere, a označavaju zastavu Bavarske pokrajine.
BUGATTI
Motiv unutar ovalnog loga predstavlja inicijale osnivača marke Ettorea Bugattija
Dok na rubu možete izbrojati čak 60 točaka, za koje se i danas nagađa njihovo pravo značenje. Neki tvrde da su to biseri koji označavaju raskoš proizvođača, dok drugi tvrde da se radi o simboliziranju sigurnosnih žica koje je Bugatti koristio u svojim motorima, zbog tadašnjih problema s brtvilom glave motora.
CADILLAC
Ime dolazi od osnivača grada Detroita, francuskog istraživača Antoinea Laumeta de la Mothea, koji je sebe kasnije sam prozvao titulom Sir (gospodin) Cadillac. Zamršena značka dolazi iz njegovog grba, koji se temelji na autentičnom štitu njegovog bivšeg susjeda baruna Lamothe-Bardiguesa, također podrijetlom iz Francuske.
CHEVROLET
Poznati logotip uveden je dvije godine nakon osnivanja tvrtke. Značka je inspirirana dizajnom koju je Louis Chevrolet vidio u oglasima u lokalnim novinama, vrlo vjerojatno je to bio jedan od brojnih proizvođača ugljena.
CITRÖEN
Godine 1901. osnivač tvrtke André Citroën otputovao je u Poljsku gdje je kupio patent za dvostruku spiralu (što je bio njegov izvorni posao). Dva “zupca” predstavljaju dva spiralna zupčanika u obliku slova V, a koja su unaprijedili prijenos snage.
FERRARI
Na vrhu logotipa je talijanska zastava. Ispod je žuti štit, boja Modene. Tu su i inicijali 'SF', za Scuderia Ferrari (što znači Tim Ferrari) i crni konj s lijeve strane. Propeti konjić svoj je život započeo na trupu borbenog aviona Francesca Baracce, vojnog pilota u Prvom svjetskom ratu. Enzo Ferrari je 1923. godine upoznao njegovog oca Enrica, koji mu je otkrio taj detalj, a kasnije je majka Francesca preporučili da stavi propetog konja na svoje automobile, zbog sreće.
FORD
Plavi ovalni logo, koja se prvi put koristio 1927. godine, sadrži potpis osnivača tvrtke Henrya Forda, koji je ostao gotovo nepromijenjen otkako se prvi put pojavio daleke 1909. godine.
HYUNDAI
Iako izgleda jednostavno kao nakošeni Hondin znak, logotip Hyundai ima skriveni smisao. To je također značilo i stilizirani stisak povjerenja između dvoje ljudi, što ukazuje na tvrtku i njene vjerne potrošače.
Idući vikend pročitajte drugu u nizu INSIDER rubriku, u kojoj otkrivamo koje nam skrivene poruke preko oznaka šalju automobilski proizvođači.