Pročitajte i ovo
Vozili smo
Koliko je Audi S5 zapravo napredniji od prethodnika?
Oluja u kosi
Predstavljen Mercedes-AMG S65 Cabriolet
Riječ je dakle o dakle o izvedbi koju pokreće 5,5-litreni bi-turbo V8 snage 555 KS i najvećeg okretnog momenta od 700 Nm, odnosno 584 KS te najvećeg okretnog momenta od 760 Nm u S verziji. Ovaj je motor uparen s AMG-ovim Speedshift Plus 7G-tronic automatskim prijenosom i 4Matic sustavom pogona na sva četiri kotača (40:60), a njihova kombinacija će S izvedbi omogućiti ubrzanje do 100 km/h za svega 4,2 sekunde, dok će najveća brzina biti elektronički ograničena na 250 km/h.
Kako bi se bolje nosio sa svojim snažnim pogonskim sklopom ovaj je automobil opremljen cijelim setom naprednih sustava pomoći vozaču poput AMG Ride Control sportskim ovjesom, Active Curve System, Sports Direct-Steer upravljačem, kao i snažnijim kočničkim sustavom s ventiliranim i perforiranim diskovima.
Standardna verzija će biti opremljena kotačima veličine 21 col i gumama dimenzija 285/45 sprijeda i 325/40 otraga, dok će S izvedba imati 22-colne kotače s gumama dimenzija 285/40 sprijeda i 325/35 otraga.
Što se dizajna vanjštine tiče ovaj će model u odnosu na standardnu izvedbu biti osjetno agresivniji s mnogim doradama u pravilu estetske prirode, no i nekim korisnim izmjenama poput većih otvora za usis zraka, LED svjetla i sl. Slično je i kod interijera koji je većinom prenijet iz standardne verzije, no ukrašen mnogim sportskim detaljima poput sportskog upravljača, papučica od nehrđajućeg čelika, kožnih presvlaka, dorađene instrumentne ploče i sl, a tu je i nekoliko novih detalja opreme.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.