Cilj ove društvene mreže je pokušaj okupljanja korisnika Gmaila, kojih trenutno ima oko 170 milijuna, ali i privlačenje drugih korisnika širom svijeta.
Pročitajte i ovo
Utjecaj u svoju korist
Američka vojska na društvenim mrežama otvara 500 lažnih profila
Pobjednik večeri
'Društvena mreža' osvojila četiri Zlatna Globusa
loši rezultati presudili
Prva žrtva izbora: Predsjednik stranke podnio ostavku
Oglasio se DIP
REZULTATI IZBORA
Lokalni izbori 2025.
Prebrojani glasovi: Ovako je glasala Hrvatska
'Buzz je drugačiji i ima mnogo zanimljivih sadržaja. Praktičan je za korištenje putem mobitela. Međutim, postavlja se pitanje hoće li biti dovoljno privlačan za korisnike drugih društvenih mreža, kao što su Twitter ili Facebook', rekao je stručnjak za tehnologiju Rory Cellan-Jones.
Buzz je direktno ugrađen u Gmail. Korisnici će moći postavljati privatne i javne sadržaje i ažuriranja, označene kao 'buzz', te preuzimati sadržaje s ostalih stranica, kao što su Twitter, Flickr i YouTube.
Poruke na Buzzu su direktno uvrštene u privatni Gmail sandučić za poštu, a privatna ažuriranja se automatski dodaju na profil stranicu korisnika.
U Buzz su ugrađeni elementi Twittera, kao što je mogućnost 'praćenja' ljudi s kojima se dijele isti sadržaji, te se, kao na Facebooku, korisnici mogu izjasniti sviđa li im se neki sadržaj ili ne.
Integrirana je i platforma za mobitele, odnosno može se koristiti i mobilna aplikacija Buzza koja radi na principu operativnog sustava Android.
Javna ažuriranja će biti dodana u poslovni direktorij Google Places, gdje će se moći pretraživati restorani, kazališta i ostali sadržaji.
Google je 2004. godine prvi put pokrenuo društvenu mrežu Orkut, koja je bila iznimno popularna u Brazilu i Indiji. Međutim, u drugim krajevima svijeta nije mogla opstati zbog ogromne pomame za Facebookom, koji je pokrenut iste godine.