Upitne temeljne postavke

Znanstvenica protiv cijelog svijeta: Dokazat ću da crne rupe ne postoje!

Laura Mersini-Houghton tvrdi kako može dokazati da crne rupe ne postoje.

Crne rupe 'gutaju' zvijezde - tako se barem vjeruje. A čak i neznanstvenici imaju barem nejasnu predodžbu o tim tajanstvenim silama prirode smještenim u dubokom svemiru, piše Newser.

Pročitajte i ovo Petrinja iz zraka nakon potresa Organiziraju pomoć Razorni potres ujedinio Hrvatsku: Nakon prvotnog šoka i domaće su zvijezde odlučile pomoći Slika nije dostupna Crna rupa progutala zvijezdu

No, profesorica fizike na sveučilištu u sjevernoj Karolini tvrdi da može dokazati kako crne rupe ne postoje.

'Još se nisam oporavila od šoka. Ovaj problem proučavamo više od 50 godina, a zbog ovog rješenja moramo razmisliti o puno toga', napisala je Laura Mersini-Houghton u radu objavljenom na arXivu, web stranici na kojoj znanstvenici objavljuju svoje radove, ali, bitno je naglasiti, riječ je o radovima koji nisu recenzirani.

VIDEO Trenutak kada crna rupa proždire planet koji joj se previše približio

Međutim, ako je tvrdnja profesorice točna, neke temeljne postavke o Velikom Prasku bit će dovedene u pitanje.

Mersini-Houghton slaže se da se ogromne zvijezde na kraju uruše pod težinom njihove vlastite gravitacije i da, kako je pokazao Stephen Hawking, dok to rade emitiraju radijaciju.

Međutim, objašnjava, dok rasipaju radijaciju, zvijezde rasipaju i toliko mase da gube sposobnost pretvaranja u crnu rupu. Zvijezde padalice umjesto toga se vjerojatno raznesu, zaključak je rada koji podržavaju kalkulacije stručnjaka iz Toronta u nečemu što se zove numerička relativnost.