Najbrže rastuća osiguravajuća kuća na domaćem tržištu ovom kampanjom želi poručiti da se za sreću treba boriti i kroz život ići hrabro, razmišljati glavom, ali i srcem. Osim TV spota, tu su billboardi i citylighti putem kojih nam UNIQA kroz niz inspirativnih poruka želi poručiti da zastanemo, na trenutak razmislimo i potom nastavimo živjeti pozitivnije, energičnije i sretnije.
Pročitajte i ovo
Pronađite vrijeme za sebe!
Tehnologija pozitivno utječe na raspoloženje
Važan dio kampanje je microsite misli.uniqa.hr. Putem micrositea UNIQA osiguranje provodi anketu o radosti života. Posjetitelji su pozvani da predlože svoje teme koje odgovaraju na pitanje: Što je potrebno za više radosti u životu? Za sve prijavljene teme može se glasati, a one koje prikupe najveći broj glasova, dobit će zasebne stranice dok će njihovi autori imati priliku osvojiti jednu od nagrada koja im može promijeniti život. Radi se o tečajevima MS Officea, fotografije, stranih jezika ili plesa, a za nagrade se može natjecati do 30. Studenoga 2014.
UNIQA je ovom kampanjom nastavila intenzivne komunikacijske aktivnosti u skladu sa svojom novom tržišnom pozicijom te poziva na razmišljanje i donošenje pozitivnih životnih promjena. Svatko samostalno bira s kakvim će stavom ići kroz život. Čak je i znanstveno dokazano da su ljudi koji idu kroz život s pozitivnim stavom sretniji, uspješniji, zdraviji i imaju bogatiji društveni život. UNIQA vas poziva da mislite drugačije, da mislite na ljepši, optimističniji i proaktivniji način.
Više o kampanji saznajte putem linka misli.uniqa.hr gdje možete pronaći sve informacije o nagradnoj igri, mnoštvo prijedloga za više radosti u životu, kao i TV spot Misli srcem za svoju sreću.