Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Lažni prosvjednici

Nemate posao? Možda da POSTANETE profesionalni prosvjednik

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Bez obzira zbog čega prosvjedujete, za uspješan prosvjed bitan je broj ljudi. Budući da neki organizatori prosvjeda nisu u mogućnosti prikupiti kritičnu masu, u SAD-u je otvorena agencija za unajmljivanje prosvjednika.

'Crowds on demand' je agencija koja za vaš prosvjed okuplja ljude u zamjenu za novčanu naknadu. Ako ste poznata osoba koja mora prikupiti publiku ili želite skupiti ljude na jednom mjestu kako bi podupirali vašu ideju, bez obzira kakva ona bila, u SAD-u je to od sada moguće, prenosi Vice.

Pročitajte i ovo Nova pravila, nove cijene - 1 Cijene idu gore Nova pravila, nove cijene za iznajmljivače: "Možemo govoriti o prihodu od 300 tisuća eura godišnje" Dubrovnik - 2 Rast će i broj kreveta Velika utrka za dozvolama za apartmane u našem turističkom biseru: "Nastao je kaos zbog jedne izjave, svatko je tumači drugačije"

'Ako želite prikupiti dvadesetak ljudi, morate biti spremni izdvojiti i do nekoliko tisuća dolara, a prosvjednici dobivaju oko 15 dolara na sat. Ako se radi o dobrotvornoj udruzi, cijena je manja' objasnio je Adam Swart, vlasnik kompanije 'Crowds on demand'.

>>Od poštara do tajnika: Top 10 zanimanja kojima prijeti nestajanje!

Cijena je slična i za lažne obožavatelje. Za nekoliko tisuća dolara možete dobiti paket koji omogućava ono s čime se susreću velike zvijezde: fotografi, obožavatelji koji vrište tražeći vas autograme i osobne čuvare koji vas čuvaju od 'obožavatelja'.

'Mnogi turisti će koristiti naše usluge. Ljudi koji pokušavaju postati poznati već ih koriste, na taj način sebi dižu popularnost' rekao je Swart.

Ovakav način prikupljanja ljudi otvara brojna pitanja o tome smanjuje li se na taj način ozbiljnost pokretanja određenih akcija. Također se postavlja pitanje što ako se na takav način prikupljaju prosvjednici za akcije koje mogu negativno utjecati na društvo.

'Neću komentirati u kojim akcijama smo sudjelovali, samo ću reći da prije prihvaćanja posla jako dobro pregledamo o kakvoj se akciji radi gledajući isplati li se sudjelovati u njoj' završio je Swart.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene