Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Vježba se zove 'zidni anđeo', a što radi vašem tijelu pogledajte u priloženom videu.


Već znamo da dugo sjedenje nije dobro za naše tijelo, ali unatoč tome, neki od nas sjede i 12 sati dnevno.

Vezani članci Mačke pokušavaju sjediti (Foto: sadanduseless.com) - 5 Mačke oponašaju vlasnike i pokušavaju sjediti poput njih, a rezultati su urnebesni Vježba Sigurnost 19 (Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL) Ususret požarnoj sezoni: U tri dalmatinske županije održana provjera spremnosti i koordiniranosti vatrogasaca, vojske i policije

Ako priznate povezanost vaših glavobolja, probleme s utrobom, nedostatak energije, pretilost, držanje i raspoloženje, možete pretpostaviti što dugo sjedenje radi vašem tijelu, piše news.com.

Stoga biste trebali promijeniti naviku dugog sjedenja. Ne radi se samo o efektu sjedenja, već i o tome što propuštate dok sjedite. Radnik koji stoji, naprimjer prodavač u trgovini odjećom, na poslu sagori 1.500 kalorija, dok osoba koja radi za stolom, možda potroši otprilike 1.000 kalorija.

RADITE U UREDU? Poslušajte ovaj savjet stručnjaka

Vježba u priloženom videu, koju je osmislio osobni trener Tim Robards, jedna je od najboljih i najjednostavnijih vježbi. Ova vježba popravlja držanje koje se pogorša zbog sjedenja. Vježba se zove 'zidni anđeo', a aktivira stražnjicu i pomaže da proširite te istegnete prsa.

Sa stopalima nekoliko centimetra udaljenima od zida, stražnjicu prislonite na zid, a potom ramena i glavu. Početnici mogu ostaviti prirodnu zakrivljenost donjeg dijela leđa, dok oni na drugoj razini, odnosno napredniji, trebaju izravnati leđa i cijela ih prisloniti na zid.

Potom podignite ruke uz zid, dok vam cijelo vrijeme laktovi i prsta dodiruju zid. Podižite lagano ruke gore i spuštajte ih dolje. Ponovite to šest do osam puta.

Ova će vam vježba pomoći u smanjivanju boli u donjem dijelu leđa, vratu i glavobolje.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook