Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Novi dnevni list 21. stoljeće iznenadio nas je vrlo neobičnom reklamnom kampanjom.


Ne možemo se sjetiti kad je neki oglašivač, niti mjesec dana otkako se pojavio, u vlastitim reklamama pustio potrošačima da kritiziraju njegov novi proizvod. Kampanja zapravo oglašava promjene koje je novina napravila u skladu s anketom provedenom među čitateljima. Međutim, radi se o vjerojatno jedinoj oglasnoj kampanji u Hrvatskoj koja je ikada kritički govorila o proizvodu koji reklamira.

Vezani članci Navijačka groznica: Ilustracija - 1 Olakšanje, ponos i brojne druge emocije: Hrvatska je nakon izbacivanja Japana bila sretna nacija Ilustracija Što se krije iza austrijskog "ne" ulasku Hrvatske u Schengen? "Politička elita im je pod snažnim utjecajem poslovnih krugova"

>> Nove novine: '21. stoljeće' od sutra na kioscima!

Začuđujuće ili ne, kampanja je, čini se, vrlo uspješna, jer je 21. stoljeće ovaj tjedan utrostručilo prodaju. Vjerujemo da su razlog tome ipak stvarne promjene u novinama, a kampanja je samo na uočljiv način o tome obavijestila javnost.

Kako izgleda ta nova kampanja lista 21. stoljeće, pogledajte u priloženim videima.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju