Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Novi dnevni list 21. stoljeće iznenadio nas je vrlo neobičnom reklamnom kampanjom.


Ne možemo se sjetiti kad je neki oglašivač, niti mjesec dana otkako se pojavio, u vlastitim reklamama pustio potrošačima da kritiziraju njegov novi proizvod. Kampanja zapravo oglašava promjene koje je novina napravila u skladu s anketom provedenom među čitateljima. Međutim, radi se o vjerojatno jedinoj oglasnoj kampanji u Hrvatskoj koja je ikada kritički govorila o proizvodu koji reklamira.

Vezani članci Koronavirus, ilustracija - 4 Nastavljaju se bolje brojke: Danas u Hrvatskoj 1342 nova slučaja zaraze, preminulo je 36 osoba Testiranje na koronavirus, ilustracija - 1 Dobre vijesti iz nekoliko županija: U Zagrebu nastavlja padati broj novozaraženih, u jednoj čak 66 posto pozitivnih među svim testiranima

>> Nove novine: '21. stoljeće' od sutra na kioscima!

Začuđujuće ili ne, kampanja je, čini se, vrlo uspješna, jer je 21. stoljeće ovaj tjedan utrostručilo prodaju. Vjerujemo da su razlog tome ipak stvarne promjene u novinama, a kampanja je samo na uočljiv način o tome obavijestila javnost.

Kako izgleda ta nova kampanja lista 21. stoljeće, pogledajte u priloženim videima.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook