Obavijesti Video Pretražite Navigacija
I U BUDUĆNOSTI - OSTAJEMO DI SMO

Dođite u Muzej iluzija i isprobajte teleportaciju do Žujine tvornice

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Vidjeli ste onu scenu u novoj Žujinoj kampanji kad Goran Bogdan posegne rukom kroz teleport i dohvati pivo iz frižidera u kuhinji, a pritom ne ustane s kauča u dnevnom boravku?

 Upravo tome slično iskustvo teleportacije čeka ovog vikenda sve posjetitelje Muzeja iluzija u Zagrebu. Ali oni se neće teleportirati samo u drugu prostoriju već u Žujinu tvornicu! Tamo će, naime, posjetitelj stariji od 18 godina gurnuti ruku kroz teleport i dohvatiti pivo direktno s tvorničke trake.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Nogometna groznica Nogomet može početi uz Žuju

Nagrađivana prošlogodišnja kampanja „Ostajemo di smo” Ožujskog piva ovog je siječnja dobila nastavak. Nakon što je u prvom dijelu na duhovit način obrađena povijesna priča o dolasku Hrvata na ove prostore, u drugom je radnja prebačena u budućnost.

U kampanji se predstavlja svijet u budućnosti u kojem su tehnološki iskoraci omogućili teleportaciju. Ljudi iz raznih zemalja diljem svijeta novu fantastičnu mogućnost iskoristili bi za istraživanje svakog kutka planeta, pa i šire. Hrvati, predstavljeni kroz već tradicionalne Žujine protagoniste Gorana Navojca, Gorana Bogdana i Renea Bitorajca, s druge strane ne bi osjećali potrebu za istraživanjem svemira, već bi novu tehnologiju na kreativan način iskoristili kako bi tipičnu hrvatsku svakodnevicu učinili još lakšom.

“U kampanji 'I u budućnosti - ostajemo di smo' obradili smo aktualnu i vrlo važnu društvenu temu, ali kroz specifičan i prepoznatljiv Žujin humor. U atmosferi koja nije uvijek najsjajnija, željeli smo staviti naglasak na jedinstvene ljepote života u Hrvatskoj, ali i na naš snalažljiv i pomalo drugačiji pristup svakodnevnim situacijama. Na tragu velikog uspjeha prošlogodišnje kampanje, koja je oduševila i struku i širu javnost, sada na svoj način u prvi plan stavljamo situacije i druženje koje nam život čine ljepšim, a na njih možda ne obraćamo dovoljno pozornosti”, rekao je Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti brendova Zagrebačke pivovare.

Ne propustite isprobati aktivaciju u Muzeju iluzija od petka 31. siječnja do nedjelje 2. veljače 2020., a više informacija o ovogodišnjoj kampanji dostupno je na službenoj web stranici Ožujskog piva.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene