Bonbon aplikacija (Foto: PR)
Bonbon aplikacija (Foto: PR) Foto: PR

Dajući svoj doprinos u općoj sigurnosti građana bonbon je na Google Play Storeu objavio Android mobilnu aplikaciju „bonbon SOS 112“ koja omogućuje korisnicima da jednostavnim klikom pozovu hitni broj 112 i na taj način zatraže pomoć.


Cilj je građanima omogućiti što brži i jednostavniji pristup Državnoj upravi za zaštitu i spašavanje. Istovremeno se šalje SMS poruka osobi koju korisnik aplikacije odabere kao osobu za kontakt u slučaju hitne situacije. U tom SMS-u se također navodi koja je lokacija osobe koja traži pomoć i koja je vrsta hitnog slučaja u pitanju.

Vezani članci Sudar turističkog broda i glisera (Foto: Goran Kovacic/PIXSELL) Sudarila se dva broda: Tri osobe ozlijeđene, jedna završila u moru Slika nije dostupna Europa nije zaboravila: DUZS dobio veliko priznanje za borbu s katastrofalnim požarima u 2017.

Direktor bonbona, Diego Perez Tenessa De Block, pojasnio je zašto je bonbon kreirao ovu aplikaciju: „Naša dužnost, kao davatelja mobilnih usluga, jest omogućiti što brži i lakši pristup informacijama pritom povezujući ljude gdje god se nalazili. Svjesni smo da je, u današnje vrijeme, dan bez mobitela postao praktički nezamisliv, a ponekad o njemu mogu ovisiti i životi. Zbog toga smo ovom aplikacijom htjeli pružiti dodatnu sigurnost građanima. Aplikacija omogućuje da korisnik zatraži pomoć na jednostavan i brz način, šaljući pritom dodatne podatke koji mogu biti ključni u reakciji hitnih službi, uz istovremeno slanje obavijesti kontaktu kojeg sami odaberete.

Svi podaci koje korisnik unese pohranjuju se lokalno na memoriju telefona, te bonbon ne sprema niti koristi informacije koje su unesene. Aplikacija je dostupna za sve uređaje koji koriste Android operativni sustav, a mogu je koristiti korisnici svih mobilnih operatora u Hrvatskoj i inozemstvu.