Za manje od dva desetljeća vodit će svijet, oni su isti, ali drugačiji. Posjeduju nove socijalne vještine koje su njihovim mamama i tatama nezamislive, kao i poslovi kojima će se uskoro baviti. Oni su Generacija Z naučena na virtualan svijet koji je za njih od jednake važnosti kao i onaj u kojem se fizički nalaze, na glazbu u oblaku, na pametne telefone, na broadband internet u džepu...
Oni su predvodnici masivne promjene uhodane medijske paradigme, mladi ljudi, generacija '95. koja preko noći mijenja svoje preferencije, bez lojalnosti prema brendovima, ali s nepogrešivo visokim zahtjevima prema onima s kojima žele imati posla. Onaj tko će htjeti zadržati korak s njima, morat će naučiti kako - imati hrabrosti staviti na stranu uhodan i siguran način razmišljanja i komunikacije, prihvatiti rizik i skočiti na glavu u ovaj izazovan i promjenjiv svijet.
U takvom svijetu „najriskantnija stvar koju možete učiniti je igrati na sigurno“. Ovo je poznata rečenica Larsa Samuelsona, Danskog virtuoza za komunikaciju i direktora digitalne strategije u Grey EMEA timu, koji će u subotu, 20. rujna u 15:30 u Rovinju u sklopu Weekend Media Festivala održati jedno od najprovokativnijih predavanja o Generaciji Z i drastičnoj promjeni pravila komunikacije i brandinga koju ona donosi.
Kako se povezati s pripadnicima Generacije Z i zadovoljiti njihov ukus saznajte idući Weekend uz Larsa Samuelsona i Vipnet u dvorani Vikendica.
-
Ozbiljno upozorenje
Zbog novih srbijanskih čelnika oglasio se alarm za uzbunu: "To je proruska vlada, postoji rizik od sukoba na Balkanu"
-
Iz minute u minutu
Pusić: Nalazimo se u velikoj opasnosti; Kolakušić podnosi ostavku, poznato tko će ga zamijeniti u Saboru
-
Ledena kiša
VIDEO/FOTO Jako nevrijeme pogodilo Slavoniju: Led zabijelio tlo, kiša uzrokovala bujice