Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Tehnološki hladni rad

U tijeku je 'bitka za oblikovanje budućnosti'

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Facebook i Google potrošili su milijarde dolara na akvizicije brojnih kompanija i novih tehnologija koje bi im trebale pomoći da tržištem vladaju i u budućnosti

Proteklih nekoliko mjeseci velike tehnološke kompanije poput Facebooka i Googlea potrošile su milijarde dolara na akvizicije kompanija i tehnologija koje bi im trebale pomoći da i u budućnosti zadrže trenutnu dominaciju na tržištu. Njihovu 'bitku za oblikovanjem budućnosti' na CNN-u nazvali su tehnološkim hladnim ratom te su napomenuli kako Facebook i Google u posljednje vrijeme 'troše kao ludi' – obje kompanije svjesne su da će se situacija u budućnosti promijeniti i da vjerojatno više neće moći zarađivati milijarde dolara od oglašavanja na Googleovoj tražilici, odnosno Facebooku pa se već sada moraju pripremati za te promjene.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna 1. travnja 2009. Hrvatska prije deset godina ušla u NATO: "Nitko vam više neće uzeti slobodu" Slika nije dostupna Nezadovoljan Trumpovom politikom George Soros upozorava: "SAD i Kina su u hladnom ratu koji bi uskoro mogao postati vruć"

Nova akvizicija: Facebook je dao dvije milijarde dolara za OVO!

Carl Howe, analitičar iz Yankee Groupa rekao je novinarima CNN-a kako Facebook danas odlično posluje, no pitanje je hoće li ova društvena mreža u budućnosti doživjeti sudbinu MySpacea te, ako se to zaista dogodi, Zuckerberg želi biti spreman. Facebook je tako potrošio milijarde dolara na Instagram i softver za prepoznavanje lica, odnosno za chat aplikaciju (kupili su WhatsApp za nevjerojatnih 19 milijardi dolara) i kompaniju koja razvija tehnologiju za virtualnu stvarnost Oculus VR.

Google je također bio vrlo aktivan te su uložili milijarde dolara u automobile bez vozača, kupili su kompaniju Nest koja razvija pametne termostate, a sve više ulažu i u robotiku. Analitičarka Laura DiDio iz kompanije ITIC komentirala je kako Google i Facebook 'igraju Monopoly u stvarnom svijetu' te se bore za najbolje i inovativne tehnologije kako bi bili korak ispred konkurencije i napominje kako je njihovim slučajevima riječ o dugoročnim investicijama koje bi im se mogle vratiti tek u daljoj budućnosti.

S obzirom da i Facebook i Google ostvaraju oko 90 posto profita od oglašavanja, jasno je u kakvim bi se problemima ove kompanije mogle naći u slučaju smanjenja prihoda od oglasa te zbog toga moraju što prije proširiti svoje poslovanje i pronaći nove načine na koje bi u budućnosti mogli zarađivati i ostvarivati velike prihode.

Evo kako Google želi promijeniti svijet!

Jedno od tržišta koje bi im u budućnosti moglo donijeti veliku zaradu jest nosiva tehnologija – Google je već predstavio svoje pametne naočale i Android Wear platformu za pametne satove, dok Zuckerberg vjeruje kako je virtualna stvarnost komunikacijska platforma budućnosti, zbog čega su i kupili Oculus.

Iako je je danas teško predvidjeti hoće li se ulaganje u ove kompanije i tehnologije isplatiti, analitičari to smatraju pametnim potezima Zuckerberga i Googleovog izvršnog direktora Larrya Pagea koji su svjesni da se nije lako održati na vrhu u tehnološkom svijetu te žele pripremiti svoje kompanije za budućnost i velike izazove koje im slijede. 

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene