Odmah nakon polijetanja zrakoplova An-148 Saratov Airlinesa senzori brzine pokazivali su drugačije brojke od stvarnih, piše Pravda, pozivajući se na izvor iz Ruske agencije za zrakoplovstvo.
Pročitajte i ovo
Prvi lider koji je to izravno rekao
Kanadski premijer prozvao Iran za rušenje ukrajinskog zrakoplova: "Imamo informacije iz više izvora da je avion srušen iranskom zemlja-zrak raketom, moguće nenamjerno"
Uzrok nesreće nepoznat
Tragedija u Njemačkoj: Jedna od najbogatijih Ruskinja poginula u padu zrakoplova
Ruski mediji prenose i transkript posljednjih trenutaka iz pilotske kabine:
Kapetan leta: Gore! Taaaako treba.
Kopilot: OK, OK.
Kapetan leta: A ti...
Kopilot: Ovo je glupost!
Kapetan leta: Razumijem da si htio... I onda si napravio suprotno, prema dolje.
Kopilot: OK, OK, pričat ćeš kasnije. Mislim na sve ostalo. Dakle, sve je pod kontrolom!
Kapetan leta: Sve je u redu.
Kopilot: OK, brzina je normalna.
Autoinformator: Izjednačite brzinu! Izjednačite brzinu!
Kopilot: Op, op, op... 390!
Autoinformator: Izjednačite brzinu! Izjednačite brzinu!
Kopilot: Dosta! Sr****! Brzina je 200, sr****!
Kapetan leta: Visina! Visina! Visina!
Autoinformator: Teren ispred! Teren ispred! UZGON! Teren ispred!
Kapetan leta: Gore!
Autoinformator: Teren ispred! Teren ispred! UZGON! Teren ispred!
Kapetan leta: To je to, sj***** smo!
Komisija Ruske zrakoplovne agencije utvrdila je tijekom istrage da je ruska aviokompanija Sarmat Airlines prekršila puno protokola u svojim aktivnostima.
Podsjetimo, 11. veljače i odmah nakon polijetanja s moskovskog aerodroma Domodjedovo, Antonov An-148 srušio se na tlo pri čemu je poginulo svih 65 putnika i šestero članova posade. Avion je prije poniranja deosgnuo visinu od 1300 metara i u zraku bio tek dvije i pol minute.