Zadarski Sizif već se tri puta okušao na lokalnim izborima. U gradonačelničku fotelju teško da će zasjesti, ali svakako nije prošao neprimijećen. Splićani, s druge strane, ne mogu ne primijetiti Duška Radića. Društvene mreže olakšale su put do publike svima koji to požele. Ovakve kampanje obično skupljaju protestne glasove.
Pročitajte i ovo
SMJENA U KLUPAMA
Nakon izbora novi ljudi dolaze u Sabor, ali neki će - sjediti na dvije fotelje: "Koliko su aktivni kolege moji zastupnici, ja ću opet biti najaktivniji"
MILETIĆ POBIJEDIO ZA 54 GLASA
IDS i SDP poslali prigovore na rezultate izbora: "Svatko od njih tvrdi da ima dokaze da su određeni listići koji su proglašeni važećima - nevažeći"
''Pa to su više performeri nego političari. Dakle upućivati na probleme je jedna stvar, međutim od političara se u kampanji očekuje da daje rješenje tog problema. Ovo je jedan ovako umjetnički performans, međutim tu nema zapravo politike'', rekla je dr.sc. Gabrijela Kišiček.
Potpuno suprotnu, krajnje ozbiljnu kampanju, ima suverenist Boris Glavaš. Za tog kandidata za načelnika Podbablja teško da bi itko čuo izvan tog mjesta da na početku životopisa nije istaknuo da je "uredno i na vrijeme" primio sve crkvene sakramente.
''Pa to iz jednostavnog razloga jer je meni vjera izuzetno bitna. Sam naglasak je stavljen u životopisu, a naglasak tijekom same kampanje bit će na sasvim konkretnim stvarima i planovima'' kaže Boris Glavaš.
HDZ-ov kandidat za gradonačelnika Vodica pozornost je privukao najavom kandidature točno u ponoć. Time je htio pokazati kako će građanima danonoćno biti na raspolaganju.
''Reakcije na ovu kampanju su me malo osobno iznenadile, ali mislim da je cilj svake kampanje da pobudi određenu pozornost'', govori Ante Cukrov.
Za izlazak na izbore najteže je zainteresirati za politiku tradicionalno nezainteresirane mlade birače. Malo humora, malo po konkurenciji i broj pregleda na društvenim mrežama raste.
''Mislim da na neki način sve ove ustaljene kampanje vrijeđaju inteligenciju hrvatskog, zagrebačkog birača i mislim da treba ponuditi nešto novo. Pogotovo mlađim generacijama koje treba svakako motivirati da iziđu na ove izbore'', rekao je Herman Vukušić.
Stručnjakinja za komunikaciju Gabrijela Kišiček kaže kako uspješna kampanja mora građanima ponuditi nešto drugačije, konkretnije i specifičnije.
''No međutim mora se svakako ponuditi zapravo rješenje za nešto bolje'', dodaje Kišiček.
Dobar dio birača odavno već zna kome će dati svoj glas. Dobra kampanja može motivirati apstinente i neodlučne, a znamo da njih nema malo.
Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr