'Financijska šteta za grad, odnosno građane, biti će ogromna ako se krene s radovima u Varšavskoj, a na kraju se sve mora vratiti u prvobitno stanje', rekao je novinarima predsjednik Zelene akcije Tomislav Tomašević. Istaknuo je kako također zahtjevaju da se zaustave negativni trendovi u gradu Zagrebu - prostornih malverzacija, zamjene zemljišta, pretvaranje zelenih zona u građevinsko zemljište te u slučaju Varšavske, devastacije pješačke zone radi ulaza u nečiju privatnu garažu. 'Zahtjevamo da se Generalni urbanistički plan (GUP) vrati na staro, znači da se vrati zona zabrane izgradnje novih podzemnih garaža u samom strogom središtu grada, da se vrati koeficijent iskoristivosti unutar donjogradskih blokova sa 4,5 na 3 te da se zabrani daljnja denivelacija javnih površina u Donjem gradu što narušava identitet grada i stvara nove prometne probleme', istaknuo je Tomašević. Dodao je da se zalažu za izgradnju novih javnih garaža, ali izvan središta grada, odnosno na njegovu obodu.
Istaknuo je kako im je drago što konačno skupština sustavno promišlja o temi prostornog planiranja u Zagrebu, jer, rekao je, da se to događalo ranije vjerojatno ne bi danas imali cijeli slučaj s Varšavskom ulicom koji eskalira sve više i više. Ključno je, ustvrdio je, da nije riječ samo o jednoj ulici nego je Varšavska ta točka na kojoj se definira buduća prostorna i prometna politika u gradu. Koordinator Prava na grad Teodor Celakoski rekao je da rezultati istraživanju pokazuju da su zadnje tri i pol godine sustavno radili u interesu građana, za razliku od izjava da ih podržava svega 50.000 građana koji su potpisali peticiju, jer sada vidimo, rekao je, da je većina građana protiv kopanja rampe za ulaz u garažu u Varšavskoj. Aktivisti su ispred Gradske skupštine istaknuli transparente s rezultatima istraživanja javnog mnijenja koje je Gfk proveo na reprezentativnom uzorku od 500 Zagrepčana te su materijale s rezultatima istraživanja podijelili i gradskim zastupnicima. (Hina)