Kada bi se spojio kvalitetan proizvod ekoloških sastojaka s brigom za okoliš, neizmjernom ljubavi, ali i lijepom obiteljskom pričom dobio bi se Melli Aromatica, brend kojeg predstavljamo u petoj epizodi Startaj Hrvatska.

Galerija Vesna Sirovina i Ivana Črčić Vesna je svoju ljubav prema prirodi, biljkama i aromaterapiji pretočila je u konkretne proizvode Melli Aromatica EKO deterdžent i omekšivač +3 Melli Aromatica EKO deterdžent i omekšivač

Vesna Sirovina dolazi iz Samobora, po struci je ekonomistica, a svoju ljubav prema prirodi, biljkama i aromaterapiji pretočila je u konkretne proizvode. Najprije je to bilo iz nužde, osmislila je kremu kako bi sinu pomogla u problemu s alergijama, a potom je ozbiljnije pristupila aromaterapiji te je upisala tečaj. ''Jako puno smo radili - jako puno kremica, sapuna, svašta. Tako smo došli do deset, jedanaest proizvoda koje trenutno imamo.'', prisjeća se Vesna tečaja koji je pohađala prije deset godina.

Dok je Vesna u svojoj maloj kuhinji vrijedno istraživala sastojke i osmišljavala zanimljivu recepturu njena kćer Ivana odrađivala je sve vezano uz marketing i društvene mreže. Ivana, koja je po struci novinarka, u Hrvatskoj nije mogla pronaći radno mjesto te je za poslom, ali i ljubavi preselila u Augsburg. ''Nije išlo točno u onom smjeru u kojem sam htjela da ide, odlazak iz Hrvatske mi je tada bila jedina opcija.''

Vesna Sirovina i Ivana Črčić Vesna je svoju ljubav prema prirodi, biljkama i aromaterapiji pretočila je u konkretne proizvode (Foto: Nova TV)

Sreća zbog novog početka, ali i tuga zbog napuštanja obiteljskog doma bile su pomiješane i Vesni i Ivani, međutim, 606 kilometara udaljenosti koliko je od Samobora do Ivaninog novog doma nisu narušile privrženost majke i kćeri.

Povezanost u priči o Melli Aromatica unatoč fizičkoj udaljenosti postala je još veća i šira s proširenjem Ivanine obitelji. Kada se Vesni rodila unuka željela joj je pribaviti omekšivač za bebe, no potraga je bila poprilično izazovna. Zato je uzela stvar u svoje ruke, istražila je tržište, a potom ga odlučila sama izraditi: ''Naša glavna misao vodilja je bila da to mogu i bebe koristiti, između ostalog i moja unučica'', kaže Vesna.

Ivana Grčić i Vesna Sirovina Majka i kći iz Samobora zajedničkim snagama upravljaju brendom Melli Aromatica, ističu se svojim ekološkim proizvodima bez mikroplastike

Kako bi dobila prirodan i učinkovit deterdžent put nije bio jednostavan, osobito jer Vesna nije farmaceutkinja: ''Miksali smo sto puta što nije ispalo dobro. Htjela sam da to bude nešto bijelo, čisto, da daje tu snježnu bjelinu, a kada sam sve to uspjela dobiti u bijelom omekšivaču i bijelom deterdžentu nitko na svijetu nije bio sretniji od mene'', govori Vesna o zamislima koje je provela u djelo.

Njezina dva proizvoda Melli Aromatica, EKO deterdžent i omekšivač za rublje, nježni su za odjeću, ali i prirodu. Ne sadrže parabene, sulfate i bojila, a temeljeni su na biorazgradivoj recepturi. Ivani, koja je prva testirala proizvod, jako se svidio pa je odlučila svoju majku prijaviti na projekt Startaj Hrvatska.

Vesna Sirovina i Ivana Črčić Melli Aromatica EKO deterdžent i omekšivač (Foto: Nova TV)

Iako je u početku bila sumnjičava Vesna je naposljetku bila zahvalna kćeri jer su njihov potencijal prepoznali iz SPAR Hrvatska te su prošle prvu audiciju. To je bio samo početak, pravi ih je posao tek čekao. Vesna je najprije morala renovirati cijeli pogon koji, kako priznaje, u trenutku audicije uopće nije imala.

Ustrajna u svom naumu uspjela je u svim potrebnim radovima, a kćer iz Njemačke bila joj je velika motivacija, ali i ohrabrenje, osobito u uzbudljivim trenutcima kakav je bio i onaj kada je išla u SPAR Hrvatska na razgovor u kojem se donosila velika odluka.

''Vi sami znate kada idete u INTERSPAR hipermarket ta polica s deterdžentima je dugačka. Proizvođači su uglavnom multinacionalne kompanije ili velike hrvatske kompanije…'', započeo je razgovor Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska. Vesna je priznala kako su mali, ali i jedini koji proizvode domaći omekšivač, a sljedeće riječi ohrabrenja koje je čula od Fenzla bile su upravo ono što joj je trebalo: ''Na kraju smo odlučili da ćemo vam dati priliku. Današnji sastanak poslužio je tome da vam osobno kažem da ste ušli u projekt Startaj Hrvatska.''

Vesna Sirovina i Ivana Črčić Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska (Foto: Nova TV)

Ponos, sreća, nevjerica, uzbuđenje i zahvalnost prožimali su Vesnu koja je odmah kćeri javila lijepu vijest, a ona je potom učinila nešto nevjerojatno. Dala je otkaz na poslu u Njemačkoj te se s obitelji vratila u Samobor kako bi pomogla majci u njenom poslovnom pothvatu: ''Bilo mi je lako dati otkaz jer sam znala da je došlo vrijeme da radim sto posto za Melli'', rekla je Ivana dok njena majka Vesna nije skrivala sreću.

Kako su u projektu Startaj Hrvatska bile zajedno, iako u nekim trenutcima ne fizički, obje su došle na posljednji razgovor u SPAR Hrvatska kako bi saznale koju količinu proizvoda trebaju isporučiti.
''Vaša vizija se poklapa s SPAR-ovom vizijom. Spar potiče održiv razvoj'', rekla im je Žana Lovrić, direktorica nabave prehrane & NF1 SPAR Hrvatska, a potom je izgovorila ono što ih je neizmjerno zanimalo: ''SPAR će od vas naručiti četiri tisuće komada prirodnog deterdženta za rublje i dvije tisuće komada prirodnog omekšivača.''

Vesna Sirovina i Ivana Črčić SPAR je naručio četiri tisuće komada prirodnog deterdženta za rublje i dvije tisuće komada prirodnog omekšivača (Foto: Nova TV)

Vesna i Ivana nisu skrivale svoje oduševljenje, s očima punih suza zahvalile su se SPAR-u svjesne da su uz njihovu potporu sada proizvodi se Melli Aromatica u SPAR supermarketima i INTERSPAR hipermarketima diljem cijele Hrvatske.

Emisija Startaj Hrvatska prati osam poduzetničkih priča i osam odličnih proizvoda koje je Nova TV zajedno sa SPAR Hrvatska odabrala među stotinama prijava pristiglih na projekt Startaj Hrvatska. Oni koji se pokažu doraslima ovome izazovu potpisat će ugovor sa SPAR Hrvatska, ali samo jedan proizvod, onaj najuspješniji u kontekstu proizvoda, ali i razvoja poduzetnika te s najboljim prodajnim rezultatima, postat će Hrvatski hit-proizvod 2021. godine te zauzeti posebno mjesto na policama svih INTERSPAR i odabranih SPAR trgovina diljem Hrvatske.

Nova StudioSadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom SPAR Hrvatska po najvišim profesionalnim standardima.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju