Obavijesti Video Pretražite Navigacija
OGLASILI SE AUTORI KAMPANJE

Otkriveno tko stoji iza plakata koji su zgrozili javnost, te što su trebali predstavljati

Plakati UNICEF-a Hrvatska
Plakati UNICEF-a Hrvatska DNEVNIK.hr
Aktualno Galerija Plakati UNICEF-a Hrvatska Plakati UNICEF-a Hrvatska Foto: DNEVNIK.hr Plakat UNICEF-a Hrvatska Plakat UNICEF-a Hrvatska Foto: UNICEF Plakat UNICEF-a Hrvatska Plakat UNICEF-a Hrvatska Foto: UNICEF +0 Plakat UNICEF-a Hrvatska Galerija 1/4 >>
Zbog masovnog zgražanja neprimjerenošću plakata postavljenih diljem Zagreba, UNICEF Hrvatska uklonio je sve neprimjerene "teasere" svoje nove kampanje i ispričao se svima kojima je uzrokovana nelagoda.

"Samo slabiči dobiju depresiju", jedan je od natpisa na plakatima postavljenim u sklopu UNICEF-ove kampanje za mentalno zdravlje mladih i djece diljem Zagreba.

Poruke koje je u neuspjeloj kampanji uputio UN-ov hrvatski ured za prava djece zgrozile su dobar dio javnosti.

U utorak je iz hrvatskog ureda UNICEF-a priopćeno kako se zbog svega "teaseri" povlače.

"Zbog reakcija određenog dijela javnosti u posljednja tri dana odlučili smo da ćemo s kampanjom o važnosti mentalnog zdravlja nastaviti kroz druge oblike komunikacije, a spomenuti "teaser" oglasi su jučer uklonjeni", priopćili su u utorak.

UNICEF-ov hrvatski ured pojašnjava kako su kampanju namjeravali provesti u dvije faze te ističu kako se prva faza trebala sastojati od "teasera" sa šokantnim porukama, a druga je trebala biti tzv. "otkrivanje". No, neuspjela kampanja do druge faze nije stigla.

Pročitajte i ovo Mliječna staza otvorene prijave Šesta Mliječna staza: Trčite za mentalno zdravlje djece i mladih u školama

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna u porastu mentalne bolesti Alarmantni podaci UNICEF-a: Svakih jedanaest minuta jedna mlada osoba počini samoubojstvo!

"Namjernim isticanjem poruke koja je sadržajno i pravopisno pogrešna komunicirali smo jedan od mitova zbog kojeg je depresija stigmatizirana kao bolest koju dobiju samo "slabići".

Kampanjom smo htjeli istaknuti važnost mentalno-zdravstvene pismenosti koja je preduvjet za pozitivne promjene u brizi za mentalno zdravlje djece i mladih. Prilažemo i cjelovita rješenja oglasa koja su trebala biti objavljena u drugoj fazi kampanje", između ostalog navode u UNICEF-u Hrvatska te dodaju kako će kampanju nastaviti kroz druge oblike komunikacije.

"Ovo je jedna od najužasnijih kampanja koju sam vidjela. Ne da mi se ni objašnjavati zašto jer bolestan um koji ju je smislio ne može to ni razumijeti. Sram vas bilo", napisala je aktivistica Sanja Sarnavka ispod UNICEF-ove objave, čija kampanja nije dobila ni jedan pozitivan komentar.

"Pogriješili smo. Ispričavamo se. Više nećemo raditi kampanje o mentalnom zdravlju bez da uključimo stručnjake za mentalno zdravlje. Nećemo izjednačavati nepoznavanje hrvatskog jezičnog standarda s osobama koje imaju predrasude ili nedovoljno znaju o bilo čemu.
Mi smo naručili kampanju. Mi smo je odobrili. Odgovornost je naša. Svejedno, nikada više nećemo raditi s agencijom ", jedan je od savjeta koji je u komentarima na njihovu objavu upućenih zaposlenima u hrvatskom uredu UNICEF-a.

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene