Iako popuni gotovo polovicu državnog proračuna, turizmu će se iz njega ove godine dati manje novca. I to 34 milijuna kuna manje.


Taj je novac trebala dobiti Hrvatska turistička zajednica za promociju Hrvatske u svijetu.

Neke se turističke sredine već snalaze kako znaju i umiju. Mali Lošinj je dokaz da za dobru ideju ne treba puno novca. Sam svoj gazda! Domagoj ima 24 godine i otvorio je vlastiti restoran.

Vezani članci Turističke brojke za kolovoz - 3 Je li kolovoz uspio spasiti sezonu? Brojke bolje od očekivanog, ali od danas smo na crvenoj listi ukupno 12 zemalja Turisti na plaži na otoku Viru Unatoč koroni u Hrvatskoj se obaraju turistički rekordi: U ovim gradovima vrvi turistima, iznajmljivači potvrdili - na snazi je posve novi trend

'Krenuo sam u veljači baš zato da se do sezone probamo uigrati, da to bude uštiman, ako ima grešaka da to uklonimo i da krenemo hrabro u sezonu', rekao je vlasnik restorana Domagoj Živković.

Morat će požuriti jer sezona na Lošinju svake godine počinje sve ranije i traje sve dulje.

'Osobno smatram da se pred i pod sezona na otoku Lošinju produžile tako da se ovaj zimski period svake godine sve više i više smanjuje', rekla je Ana Kuvač, suvlasnica obiteljskog hotela.

Drugu godinu za redom lošinjska turistička zajednica jedina u Hrvatskoj sufinancira promidžbene aktivnosti privatnih iznajmljivača. Iako će proračun Hrvatske turističke zajednice biti manji - to se na Lošinju neće osjetiti. Jedna od lošinjskih inovacija je i poticanje zajedništva hotelijera, iznajmljivača i ugostitelja.

'Korištenja bazena, fitnessa, grupnih vježbi, individualnih čak s educiranim trenerima mogu koristiti osim gostiju hotela i gosti iz bilo kojeg tipa smještaja', kazala je glasnogovornica hotelske tvrtke, Vesna Hocenski.

Primjer lošinjskog zajedništva i suradnje možda već dogodine preslikaju i neka druga poznata turistička odredišta.