Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Na Županijskom sudu u Splitu nastavljeno je suđenje petorici okrivljenih za tešku željezničku nesreću u Rudinama kod Splita u srpnju 2009. kada je poginulo šest, a ozlijeđeno 55 osoba.


Prvooptuženi je bivši direktor iz HŽ-a Ivica Medak kojega se tereti da je odgovoran za nabavu spornog retardanta za uklanjanje korova koji je nakon prskanja izazvao proklizavanje na tračnicama. Zanimljivo je bilo svjedočenje inženjera HŽ-a koji je tek nakon nesreće kada ga je policija pozvala na razgovor otkrio da ga se upisalo kao člana Povjerenstva za nabavu retardanta, a da on za to Povjerenstvo nije ni čuo.

Vezani članci Putnici u željezničkom prometu (Foto: Ivica Galovic/PIXSELL) Iz Hrvatskih željeznica objavili da im vlakovi – kasne: Radovi, prijevoz autobusima, zamjena uređaja.... Slika nije dostupna Nagibni vlak kod Demerja naletio na prepreku

>> Kondukter iz 'vlaka smrti': Sjećam se samo kad je otkazala kočnica

>> Vlak smrti: 'Nisam gledao okreću li se kotači, spašavao sam živu glavu'

'Tko zna koliko me se puta stavilo, a da se nikoga nije pitalo i da nitko nije javio ni meni ni mojoj službi. Taj papir je totalna nepoznanica', kazao je inženjer pružne građe HŽ-a Denis Škrabić.