Pete Radovich Jr. je američki producent i redatelj hrvatskih korijena kojeg smeta to što se Hrvatska turistički gotovo ne oglašava na najbogatijem svjetskom tržištu u SAD-u. Posebno ga je šokirao odgovor iz Hrvatske da se reklamiranje Hrvatskog turizma u SAD-u "ne isplati".
Pročitajte i ovo
Važne odluke
Vlada raspodijelila milijune eura bolnicama i poljoprivrednicima, a bit će i potpora za mlade
Pomoć koja dobro dođe
Vlada donijela važnu odluku za dio građana: Pogledajte detalje
Čitava rasprava se odvijala na Facebooku.
Radovich, koji je inače dobitnik i dva Emmyja, nedavno je snimao zagrebačku filharmoniju u Dubrovniku 24. kolovoza te na Twitteru se pohvalio kako mu je to "najbolji rođendanski poklon ikad", da bi nedugo potom objavio i status kako je "poprilično kul što će 20+ milijuna ljudi u SAD čuti i vidjeti Dubrovnik i Zagrebačku filharmoniju".
"Trenutak ponosa. Hvala HRT", poručio je Radovich, no onda ga je kopkalo kako to da se Hrvatski turizam ne oglašava više u SAD-u.
"Neka mi netko objasni zašto Hrvatska vlada ne oglašava turizam obilato u SAD? Nekolicini prijatelja koje sam poslao tamo nedavno su ostali očarani", napisao je Radovich na Twitteru.
"Šef Hrvatske turističke zajednice ni je rekao da se ne isplati oglašavati ovdje. 300 milijuna ljudi. Bogata nacija. I to se ne isplati", cinično je komentirao Radovich.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook