Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Hrvatska se nedovoljno reklamira u SAD-u, a to nekim ljudima, zbog ljepota Lijepe naše, jednostavno nije razumljivo pa su uputili kritiku Vladi RH.


Pete Radovich Jr. je američki producent i redatelj hrvatskih korijena kojeg smeta to što se Hrvatska turistički gotovo ne oglašava na najbogatijem svjetskom tržištu u SAD-u. Posebno ga je šokirao odgovor iz Hrvatske da se reklamiranje Hrvatskog turizma u SAD-u "ne isplati".

Vezani članci Naplatne kućice, ilustracija Dobre vijesti za vozače! I ove godine bez sezonskog povećanja cestarina na autocestama HAC-a Turistički sektor traži pomoć - užasna posezona - 5 Sve manje turista, sve više otkaza, turistički djelatnici i prijevoznici na koljenima: "Nažalost, zaposleni će morati na burzu"

Čitava rasprava se odvijala na Facebooku.

Radovich, koji je inače dobitnik i dva Emmyja, nedavno je snimao zagrebačku filharmoniju u Dubrovniku 24. kolovoza te na Twitteru se pohvalio kako mu je to "najbolji rođendanski poklon ikad", da bi nedugo potom objavio i status kako je "poprilično kul što će 20+ milijuna ljudi u SAD čuti i vidjeti Dubrovnik i Zagrebačku filharmoniju".

"Trenutak ponosa. Hvala HRT", poručio je Radovich, no onda ga je kopkalo kako to da se Hrvatski turizam ne oglašava više u SAD-u.

"Neka mi netko objasni zašto Hrvatska vlada ne oglašava turizam obilato u SAD? Nekolicini prijatelja koje sam poslao tamo nedavno su ostali očarani", napisao je Radovich na Twitteru.

"Šef Hrvatske turističke zajednice ni je rekao da se ne isplati oglašavati ovdje. 300 milijuna ljudi. Bogata nacija. I to se ne isplati", cinično je komentirao Radovich.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook