Agencija za elektroničke medije (AEM) i UNICEF pozvali su roditelje, skrbnike i učitelje iz cijele Hrvatske da se pridruže portalu o "abecedi 21. stoljeća“ i saznaju kako bolje razumjeti medije, birati medijske sadržaje i razgovarati o njima s djecom, a njihovu kampanju podržavaju sve nacionalne TV kuće i brojni internetski portali.
Pročitajte i ovo
TRUMP RAZARAČ
Dok je Kremlj suzdržan oko izbora, ruski mediji navijaju za Trumpa: "On bi mogao dovesti do kolapsa Amerike bez ispaljivanja projektila"
Posljedice
FOTO/VIDEO Izgubio izbore pa novinara izbo nožem: Sad ga čeka doživotni zatvor
Portal 'medijskapismenost.hr' obrađuje teme kao što su sigurnost na internetu, nasilje u medijima, stereotipi, utjecaj medija na dječji razvoj te nudi savjete i preporuke kako postupati u konkretnim svakodnevnim situacijama. Portal je nastao kao drugi dio kampanje za podizanje medijske svijesti "Birajmo što gledamo".
"U svijetu beskonačnog medijskog izbora i lako dostupnih sadržaja, u kojem za medije više ne postoje granice, cilj nam je pružiti informaciju o tome što su mediji i kako oni djeluju. Vjerujemo da možemo osnažiti odrasle i pružiti im nove teme i alate u poučavanju djece, koja bi trebala naučiti vrednovati i kritički promišljati medijske sadržaje, a kako bi se zaštitila od sadržaja koji su potencijalno štetni za njihov razvoj", ističu na portalu.
U stvaranju sadržaja portala sudjeluju, među ostalima, Akademija dramske umjetnosti, zagrebački Fakultet političkih znanosti, Hrvatski audiovizualni centar i Hrvatski filmski savez, a kao gosti kolumnisti za portal pišu televizijski voditelji, glumci, novinari, medijski stručnjaci i psiholozi.
Član Vijeća za elektroničke medije Robert Tomljenović ističe da kampanjom žele potaknuti roditelje i učitelje da jačaju svoja znanja o medijskoj pismenosti, a predstojnica Ureda UNICEF-a Valentina Otmačić ističe da kroz portal žele osnažiti sve one koji pomažu djeci da nauče kritički razmišljati o medijskim sadržajima, kojima su izloženi već od najranije dobi. (Hina)