Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Svaki gost ima težinu

Počinje borba za turiste

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Prošlog ljeta primorske zračne luke rušile su rekorde u broju putnika. Ove godine trebali bi još više pomaknuti te granice. Iz državnog proračuna subvencionirat će se reklamiranje dolaska u Hrvatsku zrakoplovima.

Za milijune kuna koje za to daje Ministarstvo turizma u kampanju se aktivno moraju uključiti i tour-operatori i avio-kompanije. Jer idućeg ljeta, za koje se strahuje da će biti najkriznije do sada svaki će gost imati posebnu težinu. Nekoliko potpisa i državni proračun lakši je za gotovo šest milijuna kuna. Obveza hotelijera, turoperatora i avio prijevoznika, na Jadran privući najmanje 420 tisuća turista. Subvencioniranje letova kroz financiranje reklama trebalo bi povećati izglede za spas hrvatskog turizma. 'Moramo znati da i 2010. neće biti ništa lakša i stoga smo zajedno sa privatnim sektorom išli za time da pojačamo mjere za 2010. godinu. Kada govorimo o avio kompanijama i onima koji će letjeti za Hrvatsku', rekao je Bajs.

Pročitajte i ovo Zračna luka Nikola Tesla Putnici na rubu živaca VIDEO Kaos na beogradskom aerodromu: "Pripremite se na najveće maltretiranje ikad" Slika nije dostupna Ne zbog straha nego zbog skupoće Sve manje letova avionima

Ovakav način suradnje sa stranim avio kompanijama nije novost. A upravo je zadarska zračna luka, gdje su ugovori i potpisani, ogledni primjerak uspješnosti ovog modela. 'Ovdje je u zračnu luku došlo 215 tisuća putnika, što je rekord svih vremena. Ja sam dugo godina predsjednik nadzornog odbora pa znam neke podatke. 2001. je bilo manje od 30 tisuća putnika i zračna luka je bila pred zatvaranjem', rekao je Stipe Zrilić, zadarski župan. Povećanje prometa u zračnim lukama direktno je povezano s konačnom zaradom na kraju sezone. Brojke govore same za sebe. U marketing ove zračne luke u 2009. uloženo je 626 tisuća eura, a turisti koji su njom došli u Hrvatsku ostavili su 81 milijun i 500 tisuća eura, što znači da je za svaki euro uložen u marketing zarada 40 eura.

'Rezultati su pokazali da ovakav način ugovora dobar je i za zračnu luku i za cijelu regiju, za turizam zadarske županije', rekla je Katica Pupić-Bakrač - direktorica zadarske zračne luke. Ovo je samo jedna od niza mjera za održanje turizma. No čuda ne treba očekivati. Plaže će i ovog ljeta biti pune. No brojke iz

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene