Jedan čitatelj obratio nam se frustriran apsurdom redovne situacije u Policijskoj postaji Imotski u kojoj su uvjeti rada sve samo ne adekvatni, a građani provode dane čekajući u redovima kako bi predali ili podigli određene dokumene. Pismo našeg čitatelja prenosimo u cijelosti.
Pročitajte i ovo
Stigla isprika
Raspad sistema: Građani dobivali termin u 3 ujutro da dođu po novu osobnu, oglasila se policija
Brutalnost na granici
Guardian: Hrvatska policija pali telefone i putovnice migranata
Poštovani, obraćam vam se frustriran iskustvom koje sam nedavno proživio, a koje je trajalo puna četiri dana. Radi se o vađenju nove osobne iskaznice u Policijskoj postaji Imotski. Moje iskustvo ne bi bilo tako bolno, da se radilo o spletu kakvih nesretnih ili izvanrednih okolnosti, ali ovo je nažalost redovna, svakodnevna situacija u Policijskoj postaji Imotski u koju se može uvjeriti svatko tko kroči u zgradu ove policijske postaje bilo koji radni dan.
Iako je neosporno da radni uvjeti u postojećoj zgradi policije nisu adekvatni, posebno je žalosna činjenica da uzrokom ovakve situacije nije dotrajala i neadekvatna zgrada ili nedostatak sredstava, čime se pokušavaju opravdati službenici policijske postaje, već isključivo neorganiziranost rada. Nažalost, kao i većina stanovnika Imotske krajine, proveo sam dovoljno vremena u redovima za vađenje dokumenata da tome mogu posvjedočiti. Nije moje da sudim radi li se o sustavnom bojkotu djelatnika koji na taj način pokušavaju dobiti novu zgradi ili se jednostavno radi o nesposobnost organizacije.
>> FOTO Veliki prosvjed protiv naplate prolaza kroz tunel Sveti Ilija
U hodniku koji služi kao čekaonica ne postoji nikakav sustav za organizaciju reda, tako da na istom mjestu moraju čekati građani koji a) trebaju uzeti formulare i uplatnice za vađenje dokumenata te saznati što je uopće potrebno priložiti zahtjevu za vađenje određenog dokumenta b) predati ispunjene zahtjeve i ostale priloge za vađenje određenog dokumenta i c) sretnici koji su došli u situaciju da trebaju samo preuzeti određeni dokument. Treba li uopće napominjati da građani u redu pod a), koji čekaju samo za preuzimanje formulara, uplatnica i informacija, uopće ne bi trebali čekati, već bi sve ovo moglo biti dostupno u hodniku (stariji građani, ne mogu pronaći upute i formulare na internetu). Potrebne je investicija za jedan stol i jedan pano sa informacijama, za realizaciju ovog.
Kako se u potpunoj gužvi hodnika policijske postaje građani ne mogu organizirati niti znati svoje mjesto u redu, svakodnevno je situacija na rubu fizičkog sukoba i remećenja javnog reda i mira, upravo u zgradi institucije koja bi isto trebala osiguravati. Razumljivo je da su potrebna financijska sredstva za novu zgradu policije, veći broj zaposlenih, bolju i bržu opremu, ali kolika su to sredstva potrebna za sustav za izdavanje brojeva, kakav se može vidjeti u mnogim drugim policijskim postajama? Zar hrvatska policija misli da nama Imoćanima ne priliči civiliziran sustav za organizaciju reda u čekaonici ili da je nužno da uzimamo godišnji odmor za vađenje osobne iskaznice, putovnice ili vozačke?
U previše vremena koje sam proveo čekajući u hodniku ovog zdanja, naučio sam navike svih zaposlenika, jedina nepoznanica mi je ostala što zapravo radi osoba koja se predstavlja za voditelja odjela, a koji je na moj upit o kaotičnosti situacije kazao samo: "Idi u München, ako ti je tamo bolje". Ne znam kakva je situacija u SR Njemačkoj, al mislim da je red čekanja u Imotskom bio bolje organiziran za Austrougarske.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook