Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Vlast je optimistična

Krajnji jug Hrvatske prometno je zadnja rupa na svirali? Od pristupnih cesta za Pelješki most još ni "p", a brze ceste nisu ni u planu

Prometne gužve na jugu Hrvatske (Foto: Dnevnik.hr) - 2
Prometne gužve na jugu Hrvatske (Foto: Dnevnik.hr) - 2 DNEVNIK.hr
Aktualno Galerija Prometne gužve na jugu Hrvatske (Foto: Dnevnik.hr) - 1 Prometne gužve na jugu Hrvatske (Foto: Dnevnik.hr) - 1 Foto: DNEVNIK.hr +0 Prometne gužve na jugu Hrvatske (Foto: Dnevnik.hr) - 2 Galerija 1/2 >>
Dok se Pelješki most gradi punom parom, pristupne ceste i dalje su na čekanju, stigle su dvije žalbe na odabir izvođača. A kad se jednom izgrade - neće imati četiri trake.

Pelješki most u kineskim je rukama i naočigled raste.

"Vidimo svaki dan tu dosta brodova, svaki dan sve više ljudi i mislim da će to biti završeno u roku", kaže Mate Dragobratović iz Komarne.

Pročitajte i ovo Ilustracija On sve opovrgava Bivši premijer izbačen iz zrakoplova, posvađao se sa stjuardesom: Bio je pijan? Pelješki most (Foto: Hrvatske ceste) - 7 Radi se punom parom Strabag počeo gradnju pristupnih cesta, na gradilištu za Pelješki most 410 kineskih i 60 hrvatskih radnika

A pristupne ceste u hrvatskim su rukama i nisu ni na vidiku. Stigle su dvije žalbe na odabir izvođača. Iz Hrvatskih cesta poručuju kako je to očekivano i kako će sve biti dovršeno u roku, a rok je veljača 2022. godine. Ministar Butković u srijedu nije bio dostupan za izjave. Premijer je optimist.

"Ne, Pelješki most će se izgraditi i bit će simbol prvih sedam godina našega članstva u Europskoj uniji", kaže Andrej Plenković.

Most je stanovnicima juga već sada simbol čekanja. A izgleda da će se u ljetnim mjesecima bez obzira na most čekati na cestama jer sve pristupne ceste koje se budu gradile bit će tek dvotračne.

Ljetne gužve, teretna vozila, turisti, prometne nezgode, kolone, na dvotračnoj cesti opet će teško biti obilaziti one koji usporavaju promet, tvrde vozači. A isto će biti s toliko obećavanom brzom cestom Dubrovnik – zračna luka, koju je Vlada u veljači u Dubrovniku stavila pod prioritete.

Hrvatske ceste u srijedu su nam odgovorile što planiraju:

"Opis prijedloga najisplativijeg rješenja je jednokolnička trasa brze ceste s projektnom brzinom 90 km/h na potezu zapadno od Rijeke dubrovačke do Čilipa, odnosno zračne luke Dubrovnik", kažu u Hrvatskim cestama.

Ovakvom cestom vozači su ogorčeni. Da to nije dobro rješenje, smatra i prometni stručnjak.

"Prema svim prometnim pokazateljima, treba ići četverotračna cesta Dubrovnik –zračna luka, a poslije zračne luke može ići normalna cesta", kaže inženjer prometa Boris Orešić.

No s dvotračnim cestama i oko Pelješkog mosta i do zračne luke zadovoljan je župan.

"Ja vjerujem struci da je to dovoljno da se kvalitetno povežu i zračna luka i grad i od Brijeste do Perne na Pelješcu", smatra dubrovačko-neretvanski župan Nikola Dobroslavić.

Najjužnija županija ima tek nekoliko kilometara autoceste i niti jednu brzu cestu. Izgleda da je to hrvatskoj Vladi, Hrvatskim cestama i lokalnim vlastima i dalje najisplativija opcija. A građani nek' voze. 

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr
 

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene