Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Polusatna, jednosatna ili višesatna

Od 1. siječnja u Zagrebu dnevne karte za parkiranje

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Odluku o organizaciji i naplati parkiranja u Zagrebu, kojom se od 1. siječnja 2010. uvode dnevne parkirališne karte, prihvatili su danas većinom glasova zastupnici u Gradskoj skupštini na prijedlog gradonačelnika Milana Bandića jer im, kako ističu, s nedorečenim zakonima ništa drugo ne preostaje.

To je vrhunac ili kraj procesa koji regulira parkiranje u gradu', rekao je nezavisni zastupnik Josip Kregar, ocjenjujući tu odluku nepripremljenom i nezakonitom, pa će, dodao je, biti osporena na Ustavnome sudu. I ostali gradski zastupnici u raspravi su isticali kako još treba mnogo učiniti na organizaciji parkiranja u Zagrebu, jer su građani trajno nezadovoljni zbog malog broja parkirališnih mjesta i previsokih cijena.

Pročitajte i ovo HDZ-ovo kombi-vozilo parkirano na parkingu za invalide Baš bezobzirno HDZ-ovo vozilo parkirao kao šerif, prolaznici ostali u nevjerici; Iz stranke poručili: "Vozač se sam prijavio policiji" Osoba s invaliditetom dobila kaznu Šef Udruge rezigniran Šok za osobe s invaliditetom: "Počeli su nam naplaćivati kazne"; Nakon našeg upita u Gradu razmišljaju o promjenama

Direktor Zagrebparkinga Mate Kraljević je rekao da su i drugi gradovi prihvatili dnevnu parkirališnu kartu, koja se može izdati i kao polusatna, jednosatna ili višesatna, što je jedno od mogućih rješenja. Predložio je da se ubuduće razmisli i o zakonu o parkiranju. Boris Šprem podupro je u ime Kluba SDP-a odluku o organizaciji parkiranja i naplati, a zatražio je analizu rezultata za nekoliko mjeseci. Upozorio je i na loše postavljena parkirališna mjesta, primjerice preblizu pješačkome prijelazu ili na šljunkovitim površinama koje su često s lokvama vode te pod snijegom i ledom.

>> Prometni redari od ponedjeljka pišu kazne

Zašto godišnja parkirališna karta ne vrijedi u podzemnim garažama, čiju su gradnju građani također financirali, upitala je Danira Bilić (HDZ), a nezavisna zastupnica Vera Šimek-Petrinjak je rekla da je u europskim gradovima uočen trend pada broja automobila u centru, na što bi trebali računati u Zagrebu. Nezavisna zastupnica Tatjana Holjevac se nada da će odluka koju su danas prihvatili gradski zastupnici ipak biti privremena. (HIna)

 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene