To je vrhunac ili kraj procesa koji regulira parkiranje u gradu', rekao je nezavisni zastupnik Josip Kregar, ocjenjujući tu odluku nepripremljenom i nezakonitom, pa će, dodao je, biti osporena na Ustavnome sudu. I ostali gradski zastupnici u raspravi su isticali kako još treba mnogo učiniti na organizaciji parkiranja u Zagrebu, jer su građani trajno nezadovoljni zbog malog broja parkirališnih mjesta i previsokih cijena.
Direktor Zagrebparkinga Mate Kraljević je rekao da su i drugi gradovi prihvatili dnevnu parkirališnu kartu, koja se može izdati i kao polusatna, jednosatna ili višesatna, što je jedno od mogućih rješenja. Predložio je da se ubuduće razmisli i o zakonu o parkiranju. Boris Šprem podupro je u ime Kluba SDP-a odluku o organizaciji parkiranja i naplati, a zatražio je analizu rezultata za nekoliko mjeseci. Upozorio je i na loše postavljena parkirališna mjesta, primjerice preblizu pješačkome prijelazu ili na šljunkovitim površinama koje su često s lokvama vode te pod snijegom i ledom.
>> Prometni redari od ponedjeljka pišu kazne
Zašto godišnja parkirališna karta ne vrijedi u podzemnim garažama, čiju su gradnju građani također financirali, upitala je Danira Bilić (HDZ), a nezavisna zastupnica Vera Šimek-Petrinjak je rekla da je u europskim gradovima uočen trend pada broja automobila u centru, na što bi trebali računati u Zagrebu. Nezavisna zastupnica Tatjana Holjevac se nada da će odluka koju su danas prihvatili gradski zastupnici ipak biti privremena. (HIna)
-
Iz minute u minutu
Je li HDZ blizu dogovora s DP-om? Grbin otkrio tko mu je sve dao podršku, analitičar o Milanoviću: "Napravio je grešku"
-
detalji svečanosti na Plesu
U Hrvatsku stižu moćni borbeni avioni, Milanović i Plenković bit će prvi put na istom mjestu nakon izbora
-
Užasni prizori
FOTO Autobus sletio u provaliju s Jadranske magistrale, sve hitne službe su na terenu