Maja Blumenšajn s Nove TV dobitnik je nagrade za digitalca godine (Foto: Luka Stanzl/PIXSELL)
Maja Blumenšajn s Nove TV dobitnik je nagrade za digitalca godine (Foto: Luka Stanzl/PIXSELL)

Maja Blumenšajn, voditeljica digitalnog marketinga Nove TV, u samo 6 mjeseci rukovođenja digitalnim marketingom ostvarila je izuzetne rezultate koji su joj osigurali nagradu SomoBorac za najboljeg digitalca na WMF 2016.


Na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu, najvećem regionalnom festivalu komunikacijske industrije s više od četiri tisuće sudionika iz cijeloga svijeta, i ove godine proglašeni su dobitnici nagrade SoMo Borac 2016.

Sa sveukupno 130 prijava u devet kategorija, SoMo Borac se etablirao kao jedna od vodećih regionalnih digitalnih nagrada. I ove godine je dvadeset članova žirija i predselekcijskog žirija ocijenjivalo najbolje Facebook stranice, digitalne kampanje, web stranice, mobilne aplikacije i radove na svim drugim digitalnim platformama.

U kategoriji digitalac godine nagradu je odnijela Maja Blumenšajn, voditeljica odjela digitalnog marketinga Nove TV. U samo 6 mjeseci rukovođenja digitalnim marketingom Maja Blumenšajn ostvarila je izuzetne rezultate koji su joj osigurali nagradu SomoBorac za najboljeg digitalca na WMF 2016.



'Vizija Nove TV je da budemo najjača multimedijalna platforma. Danas smo još jednom dokazali da to jesmo. Izuzetno sam ponosna na rezultate i tim digitalnog marketinga jer smo uspješno implementirali strategije kompanije i upravljali integriranom komunikacijom. Sadržaj televizije plasirali smo uspješno u digitalni svijet čiji su korisnici prepoznali kvalitetu i uživali u konzumaciji istog. Ostvarili smo dvosmjernu komunikaciju, kreirali jak 'engagement' te dostigli i premašili naše ciljeve! Hvala svim kolegama na odličnoj suradnji!', rekla je Maja Blumenšajn nakon osvajanja nagrade.

I aplikacija Supertalent Nove TV ušla je među finaliste, odnosno u top 3 u kategoriji SoMo Tech. Riječ je o kategoriji u kojoj se nagrađuje najbolju mobilnu, web ili Facebook aplikaciju, mobilni site, aplikacije za pametne satove i sličnu primjenu tehnologije u digitalno marketinške svrhe.

Tijekom 8 tjedana, Supertalent aplikacija preuzeta je više od 70.300 puta zahvaljujući čemu je postala najpopularnija aplikacija u Google Play i App Storeu u Hrvatskoj istovremeno.

Tijekom tog perioda, aplikacije je otvorena čak 765.000 puta, a korisnici su napravili više od 4.5 milijuna interakcija, od odgovora na pitanja do stiskanja crvenog gumba.