U lov na turiste i ovu sezonu idemo sa starim sloganom ''Hrvatska puna života'' jer pobjednici javnog natječaja za novi slogan, najavljeni za kraj prošle godine, još uvijek nisu poznati.
Renata Deželjin iz Hrvatske turističke zajednice ne misli da natječaj kasni, već je još uvijek u tijeku. "Tražene su određene nadopune od ponuditelja. Zašto? Zato što želimo uzeti maksimalno vrijeme da dobijemo najbolji mogući rezultat", poručuje.
Na cijeli posao HTZ će potrošiti do 300.000 eura. Ako pitate struku, u potpunosti opravdano.
"Možda se nama iz percepcije individualnog potrošača sada čini da je to nebitno jer mi ne znamo logo određene destinacije u koju ćemo otputovati, međutim, kad gledamo s aspekta destinacijskog marketinga, vrlo je bitno sve aktivnosti staviti pod zajednički nazivnik", kaže Ante Mandić s Katedre za turizam Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Splitu.
Neki od dosadašnjih slogana su: Raj na zemlji, Kad srce kaže ljeto - kaže Hrvatska, Svijet različitosti, Mediteran kakav je nekad bio...
"Hrvatska, raj na zemlji. Taj mi se sviđa. Jedna od najdražih hrvatskih riječi mi je fjaka. Druga najdraža je pomalo. Asocijacija na Dalmaciju su mi upravo te dvije riječi, to svi želimo. Treba podsjetiti ljude da trebaju usporiti, udahnuti i uživati u činjenici da su tu", smatra Ton Wayne iz SAD-a.
Pročitajte i ovo
Uskočki sudac
Milanović o imenovanju Turudića: "Pozivam na otpor ugnjetavačima"
"Zapravo mi se svi slogani sviđaju. Bude neka lijepa sjećanja. Hrvatska, raj na zemlji... jednostavno, lijepo i istinito. Mene za Hrvatsku veže jedrenje, prekrasno je. Zalasci sunca, litice, predivni gradovi... zaista je puna svega", kaže Ton Nick iz Kanade.
U idućem razdoblju cilj je promovirati Hrvatsku kao održivu destinaciju, s kvalitetnom ponudom cijele godine. No što ako takav turizam još uvijek nemamo?
Pročitajte i ovo
Di si radosti?
Ivan Turudić je novi glavni državni odvjetnik: Pogledajte kako stoji u našoj anketi
"Ne bi se smjelo dogoditi da primjerice oglašavamo destinaciju kao održivu, a da održivost nije integralna komponenta naših proizvoda ili doživljaja. U tom kontekstu taj brand experience najviše promatramo kroz prizmu zadovoljstva posjetitelja ili kvalitete usluge", smatra Mandić, jer većinu turista prevariti se može samo jednom.
Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 sati, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.