Dug državi od od dvije milijarde kuna, kako neslužbeno doznajemo, Ina neće moći podmiriti prije kraja godine, iako je država očekivala naplatiti dug do kraja rujna.
Nadaju se u tom vremenu prikupiti svoja potraživanja u približno istom iznosu. Doznajemo i kako Ina ne namjerava odustati od modela različitih cijena goriva. Diferenciranu cijenu goriva u Ini drže mudrim potezom, ali takvu politiku cijena javnost, kažu, još ne razumije. Kao privatna kompanija Ina se vodila prvenstveno profitom uvažavajući i socijalne kriterije. Cijene goriva, smatraju, na Dalmatini moraju biti više nego u seoskim područjima i od toga, doznajemo, Ina neće odustati.
'Pa to nije u redu, trebale bi na svim benzinskim crpkama cijene biti iste cijene, bez obzira na sve zar ne? Ako je za sve jednako, onda je za sve jednako', kazao nam je jedan od građana. Ina je od Vlade tražila da se dogovore oko osnovne cijene, a ovisno o tržišnim uvjetima cijena bi onda išla gore ili dolje. Koliki bi bio raspon između najviše i najniže cijene, nije bilo govora. Iako je Vlada odbila različite cijene ovisno o lokaciji, u Ini se nadaju da će model zaživjeti, i to što skorije.