Investicija koja je Hrvatsku svrstala u elitnu skupinu tehnološki najrazvijenijih zemalja
Piše Dnevnik.hr,
02. prosinca 2015. @ 16:33
HT je treći telekom u Europskoj uniji koji je sve svoje korisnike i usluge prebacio u all-IP mrežno okruženje, čime se Hrvatska svrstala u elitnu skupinu tehnološki najrazvijenijih zemalja u tom području.
Podijelite
Hrvatski Telekom završio je veliki projekt IP transformacije - modernizacije fiksne telekomunikacijske mreže, u sklopu koje su fiksni telefonski priključci svih njegovih korisnika migrirani na IP (Internet protokol) tehnologiju, što je početak sasvim nove IP ere za sve nas u Hrvatskoj.
'HT je treći operator u Europskoj uniji koji je proveo projekt IP migracije fiksne govorne usluge. Time je HT i Hrvatska svrstana u skupinu tehnološki najrazvijenijih zemalja i postavila temelj za sve buduće napredne usluge koje će se pojavljivati tehnološkim razvojem', rekao je Josip Hans Sekulić, HT, direktor projekta IP migracije.
Migrirani su svi korisnici u Hrvatskoj, a projekt je trajao više od pet godina. Investicija je to od više od 400 milijuna kuna. Rad na projektu je počeo 2010. godine, a obuhvatio je isključivanje iz prometa ukupno 72 lokalne telefonske centrale starijih generacija diljem Hrvatske. Njih su u pružanju usluge korisnicima zamijenile svega dvije centrale, smještene u Rijeci i Zagrebu.
Platforma za razvoj naprednih usluga budućnosti
Ovo za korisnike znači naprednije i bolje usluge, stvorena je platforma za razvoj naprednih usluga budućnosti, kao i za istinsku konvergenciju fiksnih i mobilnih telefonskih te podatkovnih usluga.
'Implementacija naše nove IP platforme je novi korak za razvoj svih telekomunikacijskih usluga i za privatne i za poslovne korisnike. Kad gledamo kroz prizmu privatnih korisnika, osiguravamo maksimalnu kvalitetu u govornoj i internet komunikaciji, a uz to i prateći servise kao što su IP TV i ostale ponude koje nudimo u raznim paketima. Kad pričamo o poslovnim korisnicima, omogućavamo konvergenciju fiksne i mobilne usluge, gdje naš poslovni korisnik, odnosno njegovi zaposlenici, su u bilo kojem trenutku dostupni na svim svojim telekomunikacijskim uređajima, neovisno o tome gdje se trenutačno nalaze i u kakvoj su prilici za javiti se. Time dobivamo mogućnost da svaki poslovni čovjek bude dostupan u bilo kojem trenutku neovisno prema kuda ili od kuda je došao poziv prema njemu', objašnjava Marijan Jolić, HT voditelj odsjeka za osiguranje efikasnosti isporuke usluge.
Korisnici zadovoljni
Prvi rezultati istraživanja zadovoljstva kvalitetom HT-ovih fiksnih telefonskih usluga, provedenog među privatnim i poslovnim korisnicima koji su migrirani na IP tehnologiju, pokazuju kako su korisnici vrlo zadovoljni uslugama na novoj tehnologiji te posebno ističu da je nakon migracije značajno poboljšana brzina uspostavljanja poziva kao i kvaliteta zvuka.
'Mogu izraziti svoje zadovoljstvo što sam radio u timu vrlo stručnih ljudi koji su zadnjih par godina dali nesebični napor i što smo danas tu gdje jesmo, odnosno na kaju ovog projekta, a na početku jedne sasvim nove IP ere za sve nas u Hrvatskoj', zaključuje Jolić.