Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Problemi

Pročelnik HGSS-a: "Dobili smo dojavu da jedna obitelj tri dana nije imala hrane, a s druge strane njihove kuće Crveni križ kuha tisuće obroka"

Potres koji je zahvatio Banovinu, uzrokovao je niz problema. Josip Granić Iz HGSS-a se osvrnuo na pristizanje velikog broja građana, komentirao stanje na terenu, ali i kako to da se kućica ili kontejner traže i aplikacijom.

Je li sustav zakazao?

''Ne bih rekao da je sustav zakazao. Imamo problem duplanja s velikim brojem ljudi koji dolaze samoorganizirano, bez koordinacije. To nam stvara problem'', kazao je Josip Granić, pročelnik HGSS-a. Objašnjava da dolaze do onih kojima treba pomoć.

''Možemo mi doći do tih ljudi, dođu i civili. Vidjeli smo ljude koji imaju zalihe. Nama auti odlaze krcati, a pola vozila se vraća skoro sa svime jer ljudi zapravo imaju sve. Sigurno je da postoje lokacije na kojima još treba doći pomoć i zato smo tu. Zato obilazimo sva sela i zaselke", objasnio je. 

Ispričao je kako su jučer saznali za obitelj koja je tri dana bila gladna. 

"Dojavu smo dobili i otišli smo to provjeriti. Radilo se o obitelji koja nije imala hranu i vodu, a s druge strane njihove kuće Crveni križ kuha tisuće toplih obroka. Trebali su samo izaći van i vidjeti. Ljudi idu po selima i viču da nose hranu. Generalno, stvari funkcioniraju. No, velik je priljev civila koji nam mogu više pomoći s organizacijom, neka planiraju dolaske i dostavu hrane u narednim periodima'', sugerirao je Granić.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Petrinja nakon potresa Život mora dalje: Fotoreportaža iz Petrinje koja se diže iz ruševina

Pročitajte i ovo Dječaci riskiraju život u ruševinama Petrinje reportaža iz ruševine ljudskih sudbina Na prizor u koji gledate svojim očima ništa vas ne može pripremiti: Na toj klupi u Petrinji pukli smo baš kao i Josip. Razloga je tisuću

Na upit kako to da se zahtjevi za kućice ili apartmani predaju putem aplikacije i je li se moglo nekako olakšati starijim ljudima koji žive bez struje, interneta i koji ni ne znaju što je aplikacija, Granić je kazao kako nije da se to radi isključivo tim putem. ''Zahtjev za kućicom i prijave štete može se obaviti i telefonski, na terenu isto, a to se i radi. Onda se šalje ekipa, ali je takvih zahtjeva jako puno. Nije stvar dovesti i staviti je nekome u dvorište, moraju se osigurati policija, električari. Samo kroz Petrinju nam treba sat vremena. Sve je zakrčeno ljudima koji dolaze u želji da pomognu'', zaključuje Granić.

 

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr
 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene