Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Još jedna reklama za RH

Daimler odabrao 'biser Jadrana' za trening 15.000 svojih djelatnika

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Jedan od najprestižnijih automobilskih koncerna na svijetu Daimler-Benz odabrao je Dubrovnik za globalni trening svojih zaposlenika.

Oko 15 000 prodavača i koordinatora iz cijeloga svijeta tijekom dva mjeseca proći će kroz povijesni grad. Hotelijeri se pripremaju, a u gradu zadovoljno ističu da im je ovo jedna od najvećih reklama ikad.

Pročitajte i ovo Privedena Albanka - 3 Česte nesreće Dnevnik Nove TV doznao zašto je područje na kojem se dogodila stravična tragedija - opasno: "To na tijelo ima efekt kao da je pod utjecajem alkohola" Stjepan i Katarina Đerek Ratac Užas na magistrali: U sudaru poginuli brat (21) i sestra maturantica, sugrađani se opraštaju - "Ovo je da srce pukne od tuge"

Biser Jadrana sviđa se jednom od najvećih automobilskih koncerna na svijetu, Daimler Benzu. Pa su ga odabrali za grad u kojem će održati globalni trening za svoje prodavače i koordinatore. Stiže ih i do 15 000 iz cijeloga svijeta.

'Mi sad, obzirom da pomažemo oko viza vidimo da je to od Čilea, Japana, Kazahstana, Indonezije, dakle, čitav svijet', najavio je Dean Torti, direktor PR-a uvoznika Daimlera za Hrvatsku.

Vijest je to koja je u zimskim mjesecima razveselila Dubrovčane. Prvi gosti stižu osmog veljače. Dolazit će u grupama kroz dva mjeseca, ostajati po dva dana i učiti o karakteristikama novih automobila pa će ih se viđati i po gradu. Hotelijeri se zadovoljno pripremaju.

'Prošle godine su tu bile ekipe koje su pregledavale prometnice, smještaj, udaljenost do zračne luke, to su Nijemci, dakle sve mora biti zaista po pravilu', rekao je Torti.

Da odmah po dolasku sve bude tako, već su se pobrinuli u dubrovačkoj zračnoj luci. 'Očekujemo otprilike 80 letova iz cijele Europe. Nekih 12 000 putnika u dolasku da će proći zračnom lukom u dolasku i 12 000 u odlasku', najavio je Frano Luetić, zamjenik direktora Zračne luke Dubrovnik.

Za ovo doba godine solidne brojke. Zadovoljno trljaju ruke i u Gradu.

'Dobit ćemo enormnu reklamnu potporu, nakon Game Of Thrones-a vjerojatno najveću koju smo do sada imali. Širit će sliku o Gradu na milijunima stotinama tisuća profila, na Faceebooku, duštvenim mrežama jedna priča koju ne možete platiti nikakvim novcem', rekao je dubrovački gradonačelnik, Andro Vlahušić.

Još samo da vrijeme bude, kako to Nijemci vole, baš po pravilu.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene