Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Microsoft kupuje europsku kompaniju za oglašavanje ScreenTonic

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Microsoft je u četvrtak izvijestio o dogovorenoj akviziciji europske kompanije za oglašavanje na mobitelima ScreenTonic koja će mu pomoći ojačati pozicije na području tog brzorastućeg poslovanja s oglašavanjem na mobilnim telefonima.

Svjetski softverski div nije međutim iznio pojedinosti vezane uz financijske uvjete postignutog sporazuma. ScreenTonic sa sjedištem u Parizu jedna je od prvih kompanija u Europi koja se bavi razvojem platforme za upravljanje i stavljanje oglasa na mobilni internet.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Razbojstvo u Osijeku Prodavača zaključali u WC i opljačkali ga Slika nije dostupna Kuba ukinula ograničenja usluga mobilne telefonije

ScreenTonic također služi kao oglašivačka tvrtka za kompanije koje žele razviti marketinške kampanje na telefonima. Među vlasnicima te start-up kompanije nalaze se venture-capital tvrtka 3i i I-Source Gestion.

Industrija oglašavanja na mobilnim telefonima još je u povojima u usporedbi s oglašavanjem na internetu, no područje je kojem su svoje poslovanje usmjerili Microsoft i njegovi konkurenti Yahoo i Google.

Oglašavanje na internetu preraslo je u više milijardi dolara vrijednu industriju u samo nekoliko godina, a on-line kompanije se nadaju da će mobilni telefoni slijediti isti put.

ABI Research procjenjuje da će se vrijednost industrije globalnog marketing i oglašavanje na mobilnim telefonima do 2011. šesterostruko uvećati u odnosu na procijenjene tri milijarde dolara krajem ove godine. Njezina bi vrijednost trebala tako dosegnuti 19 milijardi dolara.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene