Iako je početkom godine Ministarstvo turizma najavilo brandiranje enogastronomske ponude, konačan plan bit će poznat tek na zimu.
Pročitajte i ovo
Sve više slučajeva
Četvrti slučaj u Hrvatskoj! Ostojić: "Pacijent je klinički dobro. U obradi je, ali postoji sumnja na trovanje"
Panika u javnosti
Policija od subote zna za slučaj trovanja pićem, KBC Rijeka: "Zaprimili smo jednu osobu pod sumnjom na kemijsku ozljedu jednjaka"
'S obzirom da je sad to u tijeku i da se to dešava i da smo to najavili negdje za kraj godine, onda ne bi htio izlaziti sa detaljima. Bitno je da postoji zajednički interes, u ovom slučaju, između ministarstva i privatnog sektora', rekao je Damir Bajs, ministar turizma.
'Kvarnerski škamp, naše šparoge, da istarski tartufi, da naša vina mogu pokazati što Hrvatska na svjetskoj sceni znači', rekla je Daniela Kramarić, restoran Plavi podrum, Volosko. No turisti ovoga ljeta neće znati koji točno restorani nude tradicionalna jela i pića. Strategija će biti gotova tek na zimu.
'Problema,naravno da će biti. Imamo i već nekakvih krađa naših izvornih jela koja su brandirale države oko nas, ali mi ćemo se boriti', rekao je Nikša Ivičević, kuhar i član Povjerenstva za brandiranje Hrvatske eno-gastronomske ponude. A dok traje ministrova, pomalo zakašnjela borba oko brandiranja, najavljuje se ideja o organiziranju Međunarodnog kulinarskog natjecanja.
Brojne medalje naših kuhara, na kulinarskim natjecanjima diljem svijeta, potvrda su da doista imamo što brendirati. 'Mi već dugo vremena tražimo da se izdvojimo iz mase. Ili gore ili dolje, ali da postoji nekakva razlika, kvalifikacija', rekao je Željko Neven Bremec, kuhar i vlasnik restorana u Lovranu.
A kakve će državne poticaje dobiti restorani s autohtonim jelima, i koja će to jela i pića biti zaštićena ministarstvo drži u tajnosti. Nadamo se samo da netko neće biti brži od nas.