Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Prema istraživanju koje već šestu godinu zaredom rade BusinessWeek i agencija Interbrand, Coca-Cola ima trenutačno najvrjedniji brand na svijetu.


Vrijednost Coca-Colina branda procjenjuje se na 67 milijardi dolara i jedan posto je niža nego lani. 

Vezani članci PR 100 godina Coca-Cola božićne čarolije PR Osvježi se uz besplatnu Coca-Colu i podrži svoj omiljeni kafić ili restoran

Nakon Coca-Cole na listi slijedi Microsoft, čija je vrijednost branda 56,9 milijardi dolara i pet posto je niža nego lani, a na trećem se mjestu nalazi američki IBM s brandom kojem je u posljednjih godinu dana vrijednost porasla pet posto, na 56,2 milijarde dolara.

Na listi do desetog mjesta dalje slijede General Electric, odnosno GE, Intel, finska Nokia, japanska Toyota, Disney, McDonald's i njemački Mercedes.

Vrijednost Coca-Colina branda procjenjuje se na 67 milijardi američkih dolara

Najveći rast vrijednosti branda, 46 posto, na 12,4 milijarde dolara, u proteklih godinu dana ostvario je internetski servis Google, a među vodećih stotinu brandova od internetskih servisa još se nalaze eBay (na 47. mjestu s vrijednošću od 6,75 milijardi dolara), Yahoo (na 55. mjestu s vrijednošću branda od 6,06 milijardi dolara) te Amazon.com koji se nalazi na 65. mjestu, a vrijednost branda mu je porasla na 4,71 milijardu dolara.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju