Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Ovo hranjivo i lagano jelo preprema se upravo sada u vrijeme kada svježeg povrća ima u izobilju.


Sataraš se jede topao, često kao prilog mesu, ali odličan je ohlađen i kao samostalno lagano jelo od povrća. Mnogi ga radi ekonomičnosti kuhanja pripremaju tako da u njega dodaju rižu ili meso, najčešće govedinu.

Vezani članci Trikovi koji će vas pretvoriti u pravog roštilj znalca Zapratite ih za više recepata: HZJZ objavio upute za zdravo ljeto - i roštilj Ljekarna, ilustracija (Foto: Dnevnik.hr) - 2 Bio kvar u cijeloj Hrvatskoj: Oko 15 sati proradio sustav za izdavanje lijekova na recept

Sastojci za 4 osobe:

1 kg svježih rajčica
½ kg svježih paprika
½ kg patliđana
2 veće glavice crvenog luka
2 češnja češnjaka
maslinovo ulje
sol i papar prema ukusu

Priprema:

Sataraš je najbolje pripremati u širokoj i dubljoj posudi radi što boljeg ukuhavanja većih količina povrća.
Na ugrijanom ulju popecite na tanke ploške nasjeckan crveni luk. Kada luk uvene (omekša) dodajte opranu na rezance narezanu papriku i na kockice narezane patliđane. Zatim dodajte nasjeckan češnjak, a kada se i to povrće malo iskuha dodajte nasjeckane i od kožice očišćene rajčice. Nastavite pirjati sve dok sva tekućina ne ispari i dok se svi sastojci dobro ne povežu. Posolite i popaprite prema želji. Ako vam se dogodi da rajčica bude kisela, tada u povrće možete umiješati žličicu šećera.
 

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju