Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Pravi dragulj iz Bugarske – Trabant RS

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Tko kaže da je Trabant loš i zaboravljen automobil? Bugarski tuner nam pokazuje zašto ta teza nije istinita!

Dani Trabanta, jeftinog automobila iz Istočne Njemačke, koji je mnogima plićeg džepa bio jedina šansa za posjedovanje automobila , davno su prošli. Iako jeftin i upitne kvalitete, Trabant je ipak oduševljavao mnoge a bio je i glavni junak nekih prilično nevjerojatnih priča.

Pročitajte i ovo Ilustracija Olakšana putovanja Rumunjska i Bugarska s postigle dogovor s EU-om: "Ulazimo u schengenski prostor!" Slika nije dostupna Polestar Volvo vraća brutalni karavan u igru

Od kraja 1957. do sredine 1991. istočnonjemačka tvrtka koja ih je proizvodila izbacila je više od tri milijuna Trabanta na ulice. Na njemačkim prometnicama danas ih je tek 52.000, tako da bismo mogli reći da su Trabanti danas ugrožena vrsta.

Ova komunistička tvorevina i danas ima svoje fanove. Jedan takav je i Kokonja, tuner iz Bugarske koji je odlučio restaurirati svoj Trabant a krajnji rezultat je nešto doista posebno. Trabant je danas ustao iz mrtvih poput Feniksa i to u još sjajnijem izdanju, u RS verziji.

Trabanta je u serijskoj varijanti pogonio sitni 2-cilindrični dvotaktni motor obujma 600cc. Ova malenkost od 600 kubika omogućavala mu je skromnih 26 KS a za ubrzanje do 100 km/h trebalo mu je mukotrpnih 21 sekundu. Maksimalna brzina bila je pak pristojnih 112 km/h.

Kokonja je morao ukloniti serijski motor te je na njegovo mjesto došao motor iz FIAT Coupea s 220 KS. Standardni Trabant na vazi je pokazivao tek 600 kg međutim ova opsežno modificirana RS varijanta dobila je na težini zbog svih unapređenja i dodataka.

Osim fantastičnog omjera snage i mase, Trabant RS također je obogaćen mnogim modernim tehnologijama poput dorađenog ovjesa i Brembo kočionog sustava. Suvremena plava boja karoserije u kombinaciji s bijelim krovištem, bijelim naplatcima i zatamnjenim staklima na stražnjem kraju zaokužuju izgled ovog nevjerojatnog Trabant RS-a.

Skroman interijer standardnog Trabanta prošao je tretman ljepote te je obogaćen crnim kožnim presvlakama s ukrasnim plavim prošivima i Recaro sportskim sjedalima što je dakako ogromno poboljšanje kako u pogledu estetskog dojma tako i kvalitete.

►►►   Trabant vozio 235 kilometara na sat

Odmah da dodamo kako je još 2009. godine Trabant imao spektakularan povratak na automobilsku scenu jer je na auto salonu u Frankfurtu predstavljen Traban nt Concept. I ne, nije tipfeler, koncept se doista zove Traban nt.

Inspiriran klasičnim Trabantom, novi Trabi, točnije Traban 'nt' koncept pogoni električni pogonski sklop koji omogućava raspon od 160 km. Da bi takva autonomija bila moguća na krovište su ugrađeni solarni paneli koji napajaju određene komponente. Maksimalna brzina prema papirima iznosi 130 km/h.

Unutrašnjost je pak pomalo gola. Električni Trabant izrađen je s filozofijom da bude što je više moguće jednostavan, baš poput izvornog automobila. Čini se da ima klimu ali bome ništa drugo osim toga.

Sve u svemu.....uživajte u novoj Trabant eri!

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene