Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Ovo je Mercedesov odgovor na BMW X6

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Mercedes-Benz ovih je dana pokazao da BMW nije jedini proizvođač automobila koji se zna igrati s naoko nepovezanim klasama vozila i stvarati nove tržišne niše te je predstavio svoj novi Concept Coupe SUV.

Proizvođači automobila već godinama izbacuju modele kojima pokušavaju spojiti seksi linije coupea s funkcionalnošću i svestranošću SUV modela. Kako stvari stoje, taj će trend biti prisutan još neko vrijeme.

BMW je inicijalni pokretač ove posebne tržištne niše sa svojim X6 modelom koji je prilikom uvođenja izazvao mnoge kotroverze glede svog dizajna. Ovih dana Mercedes-Benz predstavio je svog konja za utrku, pa možda i najbolju izvedbu ovakvog tipa vozila, sa svojim Concept Coupe SUV modelom koji su prikazali na auto salonu u Pekingu.

Cjelokupan oblik karoserije vrlo je sličan BMW X6 modelu a čak će ih i na ulici biti lako zamijenili. Proizvođač je koncept predstavio u Alu Beam srebrnoj boji koja bi trebala podsjećati na slavne Silver Arrow modele iz 30-ih i 50-ih godina prošlog stoljeća.

Kao što je i za očekivati od konceptne studije, SUV coupe opremljen je pretjeranim 22-inčnim alu naplatcima omotanim gumama dimenzija 305/45 R22. S vrlo niskom linijom krovišta, koncept mjeri samo 1.75 metara u visinu a svoj agresivan stav duguje širini od dva metra i dužini od gotovo pet metara.

Dizajn je izrazito sportski ali i pomalo čudan obzirom na SUV-ovske proporcije konceptnog modela. U usporedbi s raskošnom primjenom kroma na prednjem kraju, dizajn ostatka automobila zapravo je neočekivano blag i uglađen.

Mercedes-Benz S Coupe – novo značenje riječi luksuz

Nova V klasa donosi luksuz prve klase

Na stražnjem kraju, pak, dizajneri su se odlučili na jednostavne horizontalne linije s trakom svjetlosti koja se proteže cijelom širinom stražnjeg kraja te plosnate, ovalne ispušne cijevi.

Slika interijera još uvijek nema tako da možemo samo nagađati kako će izgledati.

Koncept snagu crpi iz 3.0-litrenog V6 twin-turbo motora s izlaznom snagom od 333 KS dostupnom pri 5.500 o/min te 480 Nm okretnog momenta dostupnog u rasponu od 1.400 i 4.000 o/min. Za stalni pogon zadužen je 4MATIC pogon na sva četiri kotača koji radi u suradnji s 9-stupanjskim automatskim mjenjačem.

Iako se radi o konceptu, postoje čvrste naznake da bismo malo ublaženi, budući serijski proizvodni model mogli vidjeti u auto salonima već sljedeće godine.
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene