Njemački brend predstavio je novu generaciju svoje V klase koja će na tržištu zamijeniti model Viano. Proizvođač vjeruje da će novi MPV, osim obiteljskih potreba, biti prikladan i kao luksuzni VIP kombi ili kao 'shuttle' za hotele više kategorije.
Pročitajte i ovo
Savjeti stručnjaka
Stigle vrućine, evo kako pripremiti automobil da se lakše bori s njima
Svijet za sebe
[TEST] Mercedes-Benz E 220 BlueTEC Avantgarde
Iako nova V klasa izvana i dalje izgleda kao tipičan kombi, iako vrlo moderan i atraktivan, Mercedes je unutrašnjost opremio istom kvalitetom, luksuznim materijalima i ukrasnim elementima kao i svoje najnovije limuzinske i coupe modele. Oni koji posjeduju novu C klasu ili GLA klasu, u ovom će se kombiju osjećati kao da i dalje sjede u svojim luskuznim limuzinama. Razlika je jedino u tome što na stražnja sjedala stane do osmero ljudi koji mogu uživati u ultimativnom komforu.
Naravno da je ovakav kombi nešto s čime se mogu igrati samo odlikaši, ali Mercedes-Benz smatra da je njihova odluka da svojim vjernim kupcima ponude obiteljski automobil za putovanja, ili pak vozilo za poslovna putovanja s kolegama u istom luksuzu i komforu kao da se voze u svojoj S klasi, poslovno vrlo dobro utemeljena odluka.
Međutim, kupci zainteresirani za novu V klasu moći će birati između niza modela i paketa opreme obzirom da će u ponudi biti dva paketa opreme, V-Class i V-Class Avantgarde, dok će na popisu dodatne opreme biti paketi poput Exterior Sports paketa i Interior Design paketa za svaku od spomenutih opcija. Kupci će se moći odlučiti i za jedan od dva moguća međuosovinska razmaka, tri dužine vozila od 4.895 do 5.370 milimetara, tri pogonske opcije te cijeli niz pojedinačnih opcionalnih elemenata.
Boravak u prirodi sa stilom - Mercedes-Benz Sprinter Caravan
Ovaj svestran MPV nuditi će nekoliko konfiguracija sjedala pri čemu se za početak nude četiri pojedinačna luksuzna sjedala s naslonjačima u dva reda. Kao alternativa pojedinačnim sjedalima, u ponudi je i klupa za dvije osobe s dvodijelnim, pojedinačnim naslonjačima, ili klupa za tri osobe s dvodijelnim jastuokom i trodijelnim naslonom za oba stražnja reda sjedala. Sva sjedala mogu se i u potpunosti ukloniti za što veći prtljažni prostor.
Na popisu opreme nalazi se i najnovija generacija proizvođačeva COMAND Online Infotainment sustava koji donosi kombinaciju svih audio, telefonskih i navigacijskih funkcija te usto nudi i internetsku tražilicu, LINGUATRONIC glasovno upravljanje i podatke o stanju u prometu u stvarnom vremenu. Preko istoga upravlja se THERMOTRONIC automatskom klimom i pojedinačnim klima sustavom.
Pod poklopcem će V klasa moći biti opremljena 2.1-litrenim četverocilindričnim turbo motorom u tri varijante ovisno o izlaznoj snazi, točnije V200 CDI sa 134 KS i 330 Nm, V220 CDI sa 161 KS i 380 Nm te V250 BlueTEC sa 190 KS i 440 Nm. Jače verzije u prosjeku troše oko 5.7 l/100km tj. 6.0 l/100km u slučaju BlueTEC varijante.
Spomenuti V 250 BlueTEC motor standardno dolazi uparen sa 7G-TRONIC PLUS automatskim mjenjačem s polugicama za promjenu brzina na upravljaču dok je automatski prijenos moguće uz dodatnu nadoplatu naručiti i za slabije V200 CDI i V220 CDI modele koji standardno dolaze opremljeni ručnim mjenjačem.
Naravno, nova V klasa dolazi opremljena s cijelim nizom pomoćnih i sigurnosnih sustava. Da spomenemo samo neke, tu su standardni Crosswind Assist koji stabilizira vozilo prilikom snažnih naleta bočnog vjetra, te Attention Assist koji upozorava na manjak pažnje ili umor u vožnji.
Na popisu dodatne opreme nalazi se kamera u 360 stupnjeva, DISTRONIC PLUS Proximity Control u kombinaciji s Collision Prevention Assist, Traffic Sign Assist s funkcijom upozorenja u slučaju ulaska u suprotni ili zabranjeni smjer, zatim Lane Keeping Assist, Blind Spot Assist, LED Intelligent Light System i Adaptive Highbeam Assist. Još samo što ne vozi sam, iako ćemo i to vjerojatno vidjeti brže nego što mislimo.
Nova V klasa u prodaju u Europi kreće od ožujka a za sada uživajte u velikoj foto galeriji!
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.