Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Koncept

Hibridni Peugeot 208 trošit će samo 2.1 l/100km

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Stigli su i službeni podaci o novom malom hibridu iz Peugeota koji bi trebao trošiti kao upaljač dok emisije CO2 ne bi trebale prelaziti granicu od 49 g/km.

Peugeot je izbacio prve službene podatke o svom 208 Hybrid FE konceptu. Razvijen u suradnji s Totalom, automobil bi trebao ubrzati od 0-100km/h za 8.0 sekundi dok emisije CO2 ne bi trebale prelaziti granicu od 49 g/km uz potrošnju od samo 2.1 l/100km.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Savjeti stručnjaka Stigle vrućine, evo kako pripremiti automobil da se lakše bori s njima Slika nije dostupna Revolucija u praksi [PREDSTAVLJAMO] Michelin CrossClimate (II)

Da bi se ostvario tako ambiciozan cilj prvi je korak naravno dijeta a unatoč svom hibridnom pogonu biti će čak 200 kg lakši od standardne 1.0-litrene VTi verzije 208 modela koji na vazi pokazuje 975 kg. Automobil je opremljen s kompozitnim panelima za karoseriju, komponentama od karbonskih vlakana, vjetrobranskim staklom od polikarbonata i ultralakim ovjesom čime je konceptni hibrid u konačnici čak 20 posto lakši u odnosu na standardni model.

Dizajneri su odlučili poboljšati i protok zraka te su dodali aerodinamičku rešetku i stražnji spojler dok koncept leži na 19-inčnim napaltcima s posebno razvijenim ''Tall&Narrow'' Michelin gumama. Te su promjene omogućile da otpor zraka bude smanjen za velikuh 25 posto. Standardni spremnik goriva zamijenjen je manjim zapremnine samo 20 litara.

►►►   Predstavljen novi Peugeot 308

►►►   Najbrutalniji serijski Peugeot postao stvarnost!

Pod poklopcem motora nalazi se kombinacija benzinskog i elektromotora. Standardni 1.0-litreni trocilindrični motor uvećan je na 1.2 litre, obogaćen sustavom izravnog ubrizgavanja dok su sve unutarnje komponente zamijenjene a nove premazane DLC-om (Diamond-Like Coating, premaz koji se koristi za trkaće motore).

Uz taj agregat nalazi se i električni motor popraćen litij-ionskom baterijom. Benzinac dostavlja 68 KS dok elektromotor doprinosi dodatnih 40 KS. S takvom konfiguracijom, novi 208 Hybrid FE koncept troši 2.1 l/100km uz emisije C02 od tek 46 g/km.

Hibridni modul (uključujući litij-ionske baterije s 90 ćelija) preuzet je s 908 Hybrid 4 Le Mans modela i prilagođen za ugradnju u manji 208 te pruža dodatnih 40 KS koje se na kotače šalju putem polu-automatskog 5-stupanjskog mjenjača. Koristeći isključivo električni pogon, autonomija bi trebala iznositi maksimalnih 20 km.

U vrijeme kad je ekološki učinak automobila sve važniji proizvođačima i kupcima, novi 208 Hybrid FE koncept zvuči sjajno!
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene