Naime, u WRC-u je njihova 206-ica osvojila brojne trofeje, nakon čega su ju zamijenili modelom 307 WRC. Isti nije ponovio uspjeh manjeg modela, pa su Francuzi odlučili stopirati aktivnosti u svjetskom WRC rally prvenstvu.
Pročitajte i ovo
Sigurnost na prvom mjestu
Peugeot zimski pregled vozila
Peugeot servisi
Zimski pregled Peugeot vozila
No, kako u autosportu odmora nikada nema, tako je Francuska kompanija nastavila razvijati novi bolid, serije 207. Ipak, 207-ica je, na kraju, umjesto u WRC-u završila u IRC (i-er-ce) rally prvenstvu. Riječ je o Intercontinental Rally Championship, kojega, kao i WRC, organizira svjetska automobilistička federacija – FIA.
Prvenstvo je stvoreno 2006, kako bi se mladim, amaterskim rally vozačima, dala prilika da se natječu u vrhunski organiziranim rally uvjetima. IRC se fokusira na automobile grupe N i grupe A, s motorima do 2000 kubika. Ovdje spadaju i posebno pripremljeni automobili oznake Super 2000, kakav je i Peugeot 2007.
Novi model bez turbo punjača
Automobil ima monokok šasiju s kavezom u kojem je čak 47 metara cijevi. Čvrstoća u odnosu na 307 WRC povećana je za 5 posto, a u odnosu na 206 WRC čak 15 posto. Ovjes je klasične McPherson (Mec Ferson) strukture, ali znatno optimiziran u Peugeotovom sportskom odjelu.
Motor je dvolitreni četverocilindraš, smješten uzdužno. Razvija 280 konja pri 8500 okretaja u minuti, što je ograničeno FIA-inim pravilnikom. Turbo punjača ovdje, za razliku od WRC-a, nema.
Pogon je na sve kotače, mjenjač je sekvencijalni sa šest brzina, a za prijenos snage brinu se tri zatvarača diferencijala. I već 2007., prve godine kada su sa 207-icom ušli u IRC, Francuzi su osvojili oba naslova – u kategoriji vozača i u kategoriji konstruktora. Automobil je bio sjajno pripremljen i jednostavno prejak za konkurenciju. Iduće godine oponenti su se nabrusili na Peugeot, no nije išlo. 207 Super 2000 je ponovo osvojio oba naslova.
Ne propustite rally uživo!
Svjetsko IRC prvenstvo sastoji se od 12 rallya, raspoređenih na nekoliko kontinenata. Spomenimo samo legendarni Monte Carlo Rally, kojim se otvara sezona, i koji se vozi po teškim sklizavo-suhim uvjetima. Upravo je ondje, krajem siječnja , Peugeot ostvario trostruku pobjedu. Sebastien Ogier (Sebastjen Ožijer), Freddy Loix (Fredi Loa) i Stephane Sarrazin (Stefan Sarazen) bili su ondje nedodirljivi.
Na slijedećem rallyu, u Brazilu, 207-ice su osvojile prva dva mjesta dok je treće dohvatio Fiat s Grande Puntom u režiji Abartha. I upravo dok gledate ovaj prilog vozi se treći rally sezone, u Keniji. Nakon toga se IRC karavana vraća u Europu pa, ako ste zaljubljenik u rally, preporučamo vam da uživo odete pogledati ove fantastično brze relijaše. Krajem kolovoza vozi se u češkom Žlinu, a mjeseca dana kasnije u Italiji, u prekrasnom San Remu. Zabava je, kao što možetevidjeti, zajamčena.
Emisiju Automotiv možete gledati u jutarnjem terminu na Novoj TV.