Sve moguće zamjerke na dužinu imena, Talijani nadoknađuju ljepotom i nevjerojatnim performansama.
Pročitajte i ovo
Kaos na prometnom raskrižju
FOTO U centru Zagreba sudarili se automobil i motocikl, teške ozljede zadobila pješakinja
Traje očevid
Teška prometna nesreća: Poginuo motociklist kod Buzeta
Novi F4 nije poboljšana verzija svog prethodnika već potpuno novi projekt koji je razrađen do najsitnije zakovice i najmanjeg zaobljenja na šasiji / oplati. Niti jedan ulični motocikl masovne proizvodnje ne može se pohvaliti s toliko priznanja i pohvala kao MV Agusta F4 koji je ništa manje nego sinonim za vrhunsku izvedbu, brzinu i sirovu ljepotu.
Novi F4 dostupan je u tri različite kombinacije boja: pastelno crvena/metalik siva, sjajno crna/mat crna i titanij siva/admiral siva. Dizajn novog F4 predstavlja revoluciju u poimanju forme i funkcionalnosti. Sada je niži, uglađeniji i još agresivniji od svog prethodnika, dok istovremeno zadržava prepoznatljiv izgled MV Agusta motocikla.
Niti jedan redni 4-cilindrični motor na svijetu ne može se pohvaliti takvim skraćenim prednjim dijelom, koji bismo mogli usporediti s prednjim dijelom 2-cilindričnog motora. Na izduženim površinama oplate koje su uvijek bile prepoznatljiv znak F4 motocikla nalaze se otvori za zrak koji omogućavaju izlaz vrućeg zraka, bolju aerodinamiku i pogled na crveni poklopac ventila spomenutog 4-cilindričnog motora.
Redizajnirani retrovizori također doprinose boljoj aerodinamici motocikla koji svojim oblikom eliminiraju turbulenciju i služe kao zaštita za vozačeva ramena. Vjetrobransko staklo još je oštrije i nametljivije, sjedalo je manje, spremnik goriva je kraći, ručke su šire i postavljene više gore za puno bolju kontrolu i udobnost.
Ovo je prvi put da na motociklu vidimo poli-eliptični svjetosni sklop s xenon žaruljom koja ima dvostruku svrhu kao glavno svjetlo i dnevno svjetlo. Time se uštedilo na prostoru i važnije, na težini samog svjetlosnog sklopa. Za stražnje svjetlo korištena je LED tehnologija.
Novi 4-cilindrični motor s 16 ventila okoristio se bogatim trkaćim iskustvom i najnaprednijom tehnologijom ne bi li zadržao status referentne točke u klasi supersportskih motocikala. Iako ovaj agregat predstavlja novu razvojnu fazu svog prethodnika, ostvaren je toliko velik napredak da se čak smatra potpuno novim tipom motora.
MV je prvi put na motociklu masovne proizvodnje ugradio novu Marelli 7BM ECU jedinicu koja savršeno kontrolira svaki elektronski sustav na F4-ci. Zahvaljujući novim dijelovima motor sada proizvodi maksimalnu snagu od 186 KS (137 Kw) pri 12.900 o/min i 114 Nm pri 9.500 o/min. Maksimalna brzina iznosi 312 km/h.
Šasija je jedan od temeljnih elemenata po kojemu je MV Agusta F4 jedinstvena i nezamijenjiva. Iznimno racionalna i lagana struktura koju karakterizira čelična struktura s bočnim oplatama od aluminija. Ovakva nova šasija je uža, kraća i laganija.
Područje kod upravljača potpuno je promijenjeno, a bočne oplate pomaknute su prema naprijed što omogućava optimalnu raspodjelu težine s 52 posto sprijeda i 48 posto straga. Svaka komponenta je smanjena i optimizirana kako bi se prilagodila novom izgledu motocikla.
Za kočenje nove MV Aguste zadužen je Brembo kočioni sustav s 'monoblock' kočionim kliještima, koji je nesumnjivo najbolji kočioni sustav na tržištu danas.
MV Agusta izradila je sveukupno trideset primjeraka oproštajnog izdanja F4-ke, a svaki pojedini F4 1078 RR 312 Edizione Finale krasi posebno izrađeno kožno sjedalo i identifikacijska pločica sa serijskim brojem motocikla.