Chevrolet je napokon predstavio trenutno najjači model Corvette, dobar stari Z06 model koji je javnosti službeno predstavljen na NAIAS salonu koji se ovih dana održava u Detroitu. Nova performansna verzija Corvette Stingray donosi nekoliko iznenađenja.
Pročitajte i ovo
Amerikanci napokon predstavili novu Corvettu
Nakon limuzine i karavana stiže nam osvježeni coupe i kabriolet E-klase
Za početak tu je novi opaki aerodinamički paket koji se sastoji od prednjeg splitera, bočnih pragova, većeg stražnjeg spojlera i još ponekih elemenata pri čemu su svi izrađeni od karbonskih vlakana. Chevrolet nudi i Z07 Performance paket orijentiran ka pružanju trkaćih performansi a isti donosi jedinstvene komponente za povećavanje potisnih sila te Michelin Pilot Super Sport Cupe gume za još bolji 'grip' i Brembo karbonske kočnice s keramičkom matricom.
Druga bitna stavka kod novog Z06 modela je pogonski agregat a to je potpuno novi 6.2-litreni V8 LT4 motor opremljen s 1.7-litrenim Eaton superpunjačem i intercoolerom. Sa sustavom izravnog ubrizgavanja, deaktivacijom određenog broja cilindara i kontinuirano varijabilnim radom ventila, spomenuta pogonska jedinica uparena je sa 7-stupanjskim ručnim mjenjačem dok je u ponudi i novi 8-stupanjski automatik. Spomenuti agregat sposoban je za najmanje 625 KS i 861 Nm okretnog momenta.
1.7-litreni Eaton R1740 TVS superpunjač vrti se i do 20.000 okretaja u minuti što je 5.000 o/min više od superpunjača koji potpomaže rad LS9 motora pod poklopcem Corvette ZR1.
Novi Z06 smjestio se na 19-inčne alu naplatke omotane P285/30ZR19 gumama na prednjem kraju dok su na stražnjem kraju 20-inčni naplatci s gumama dimenzija 335/25ZR20. Biti će ovo i prvi Corvette Z06 s otklonjivim krovnim panelom izrađenim od karbona čime je povećana strukturalna rigidnost vozila za 60 posto dok bez istoga taj postotak iznosi tek oko 20 posto.
►►► Chevrolet Corvette slavi 60. rođendan
Chevroletovi inženjeri morali su proširiti branike novog Z06 za čak 56 mm sprijeda i 80 mm straga ne bi li isti mogli udomiti veće gume čime su ujedno podarili automobilu širi i niži stav koji dodatno naglašava i jedinstven stražnji kraj. Agresivan izgled stražnjeg kraja Z06 modela između ostalog odlikuje dizajn svjetlosnih sklopova koji su razmaknuti za dodatnih 7 centimetara i pomaknuti više prema rubovima branika.
U unutrašnjosti kupci će moći očekivati jedinstvene kombinacije boja i upravljač s ravnim dnom te dva odabira sjedala, udobna GT sjedala ili Competition Sport sjedala s agresivnijom bočnom potporom.
Chevrolet još uvijek ne otkriva točne podatke o performansama automobila kao ni cijene, ali novi Z06 trebao bi stići u prodaju krajem godine.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.