Abarth 695 Tributo Maserati najnovije je limitirano izdanje iz Abartha koje će biti predstavljeno na ovogodišnjem auto salonu u Ženevi. Limitirano izdanje od 499 vozila kreirano je u čast jednog od najluksuznijih brendova FIAT Grupe, Maseratija s kojim dijeli niz karakteristika poput izuzetno sofisticiranog izgleda postignutog ugradnjom visoko-kvalitetnih materijala i odabira elegantne metalik bordo boje uparene s bež kožnim presvlakama u unutrašnjosti.
Pročitajte i ovo
Ford Focus dobio novu njušku
Potpuno novi Renault Twingo dolazi sa stražnjim pogonom
Maserati i Abarth spoj su dviju živućih legendi, koje je ujedinila strast za mehanikom i motorima, a obje tvrtke nazvane po svojim osnivačima Carlu Abarthu i braći Maserati, spadaju među najprestižnije proizvođače automobila na svijetu koje se ističu prepoznatljivim stilom i nepogrešivim performansama.
Baš kao što je Abarth 695 Tributo Ferrari ultimativan izričaj Abarthovog sportskog karaktera i trkaćeg duha, i ovo najnovije limitirano izdanje utjelovljuje čistu eleganciju i udobnost karakterističnu za ''Gran Turismo'' ali u ruhu automobila spremnog za izazove svakodnevne vožnje po gusto napućenim gradskim ulicama.
Inače, originalni Abarth 695 model nastao je davnih 60-ih na bazi FIAT 500 D modela koji je imao 2-cilindrični N/A motor sa 28 KS u 595 verziji. Kasnije je došla 695 verzija sa 38 KS i čak 50 KS u 695 SS modelu.
Novi Abarth 695 Tributo Maserati tako je vrlo ekskluzivan mali kabriolet koji spaja agresivnost i sportski karakter visoko-performansnog automobila sa sofisticiranim i elegantnim izgledom u kabriolet karoserijskoj formi. U skladu sa standardima kakvi se vežu uz Maserati automobile, i ovo limitirano izdanje neizostavno donosi izvrsnu upravljivost i dinamične vozne karakteristike pri čemu je velika pažnja poklonjena udobnosti, odabiru najkvalitetnijih materijala i mnoštvu jedinstvenih ukrasnih detalja.
Abarth 695 Tributo Maserati biti će prepoznatljiv po ekskluzivnim stilskim detaljima i posebnim tehnološkim elementima koje su inženjeri iz Abartha razvili posebno za ovaj model u uskoj suradnji s ekipom iz Maseratija.
Za početak, snaga 1.4-litrenog Turbo T-Jet 16v motora povećana je na 180 KS koja se na pogonske kotače prenosi putem električki upravljanog Abarth Competizione ručnog mjenjača s polugama za mijenjanje brzina na upravljaču što dodatno poboljšava performanse motora svojim bržim prijenosom a isto također utječe i na superioran osjećaj udobnosti za upravljačem.
Još jedna stavka usmjerena na poboljšanje performansi automobila, posebice ubrzanje, bila je ugradnja performansnih guma na 17-inčne alu naplatke posebnog ''Neptun'' dizajna iz radionice Maseratija. Ovjes i kočioni sustav također su unaprijeđeni kako bi se ovaj gradski mališan lakše nosio s viškom snage. Točnije, standardne kočnice zamijenio je Brembo sustav s kočionim diskovima promjera 305mm koji dolaze u paru s 4-klipnim kočionim kliještima i posebnim amortizerima koji garantiraju izvrsne performanse ali i osjećaj sigurnosti.
Naravno, tu je i ''Record Monza'' varijabilni 'dual-mode' ispušni sustav koji dodatno poboljšava performanse motora i dostavlja inspirativan zvuk od 3.000 o/min na gore, s ispušnim cijevima koje su preuzele šesterokutan oblik što je također jedan od prepoznatljivih znakova Maserati automobila.
Za vanjski izgled automobila, dizajneri su se odlučili na elegantnu Pontevecchio Bordeaux boju a ova vrlo posebna metalik bordo boja koja se inače nalazi u ponudi s Maserati automobilima, postiže se nanošenjem tri sloja boje koja reflektira svjetlost i dodatno naglašava sjaj. Ista bordo boja prekriva i kućišta retrovizora. Električki upravljan meki krov izrađen je od tamno sive tkanine za elegantan kontrast.
Novi limitirani Abarth dolazi opremljen s Xenon svjetlosnim sklopovima s mogućnošću prilagođavanja uvjetima na cesti. Vanjski dojam zaokružuje nisko postavljena prednja rešetka s usisnicima zraka koja nagovještava performansni potencijal malog ljepotana.
Personalizacijski tretman jednako je bogat i u unutrašnjosti automobila. Velika pažnja posvećena je odabiru visoko-kvalitetnih materijala za elegantan dojam koji je isprepleten sa sportskim duhom te tako predstavlja oba poznata brenda. Sjedala su u potpunosti presvučena u bež Poltrona Frau ® kožu, za koja samo prema fotografijama možemo ustvrditi da su vrlo udobna.
Interijer je obogaćen i posebnom oznakom ''695'' utisnutom u naslonjače za glavu, komandna ploča i područje oko mjenjača ukrašeni su posebnim mat slojem od karbona te također nose 695 logo, dok su paneli na vratima i kod stražnje klupe prošli UV-LUX tretman za suptilno osvjetljenje kabine. Crni kožni upravljač obogaćen je kožnim umetcima i centralnim dijelom u tri boje, koji također udomljuje i poluge za mijenjanje brzina, dok je instrumentnu ploču posebno za ovaj model proizvela tvrtka Jaeger.
Još je mnoštvo detalja koji oplemenjuju interijer ovog limitiranog izdanja kao što su aluminijske papučice i aluminijske pločice na pragovima od karbona s oznakom modela, 'Abarth 695 Tributo Maserati', kao i pločica sa serijskim brojem automobila.
U skladu s tradicijom Abarthovih posebnih izdanja, već ionako bogat paket opreme koji dolazi s Abarth 695 Tributo Maserati modelom, kupcima će na ponudi biti i velik izbor dodatne opreme i proizvoda koji su osmišljeni kako bi vlasnik ovog limitiranog vozila uživao u iskustvu posjedovanja limitiranog izdanja koje povezuje dva jaka talijanska brenda kako u vozilu, tako i izvan njega. Abarth i Maserati dvije su tvrtke koje su izrazito dosljedne filozofiji da njihovi proizvodi nisu samo prijevozna sredstva, već stil života. Samo jedan primjer spomenutih dodataka jest recimo Tramontano Tribute to Abarth set torbi koji se sastoji od dvije elegantne tamno sive putne torbe od kože.
Nakon službenog debija na ženevskom auto salonu, sve daljnje informacije o ovom novom limitiranom izdanju moći će se pronaći na njihovoj internetskoj stranici na sljedećoj adresi: www.abarthspecialties.com
Do sada smo već dosta pisali o raznim verzijama FIAT-a 500 ali nam je ova nekako najbolje sjela. Vidi se da je rađen totalno profesionalno, sa puno stila i pažnje prema perfomansama kompletnog vozila.