Naime, dok su prodavači svojim mušterijama gledali u oči, oči kupaca su šarale po raznim drugim mjestima.
Pročitajte i ovo
"To je možda taj mentalitet"
Nisu samo stranci, mnogi su diskriminirani: "Kad se pojaviš, kao da te nema, ne gledaju te više u oči"
Zanimljivi podaci
Kako su glasale žene, za koga nisu glasali muškarci, kome su povjerenje dali mladi?
Prema rezultatima njihova promatranja muškaraca i žena prilikom kupovine, prosječan muškarac svakodnevno pogleda osam žena i na svakoj "provede" dvije minute, najviše na grudima, a zatim na stražnjici i nogama.
Iako se ne radi o znanstvenom istraživanju, većina će se muškaraca složiti da rezultati nisu daleko od istine, a najhrabriji će bez oklijevanja i lažnog srama priznati da će se na odmjeravanje dobrog komada (pogotovo dekoltea) odlučiti kad god im se za to pruži prilika.
''Zašto?'' pitat će neke žene te još jednom superiorno zaključiti kako muškarce, unatoč svem njihovu trudu, i dalje zaobilazi evolucija.
E pa, drage moje, prije nego nastavite s osuđivanjem, moramo vas upozoriti da isti trend, iako ne toliko izražen, postoji i kod žena. Naime, prema istom istraživanju, žena u prosjeku odmjeri dva muškarca na dan, što potraje po 90 sekundi.
Žene kod mušakarca prvo gledaju oči, ali odmah potom bace i 'brzinski' pogled na stražnjicu. Pritom će žene biti suptilnije te ćete ih rijetko vidjeti kako okreću glavu, zvižde, plaze jezik i dobacuju za muškarcem - bez obzira na njegove adute.
Mudra će žena dojmove zadržati za sebe i time izbjeći nepotrebne rasprave s uvrijeđenim partnerom. Dovoljan razlog zašto bismo trebali više učiti jedni od drugih, zar ne?