Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Skandal na TripAdvisoru!

Gosti ucjenjuju hotele – ili popust ili kritike na internetu!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Ako im ne daju popust ili neke dodatne usluge, gosti ucjenjuju hotele da će na TripAdvisoru napisati da su u tim hotelima otrovani ili pokradeni

TripAdvisor vjerojatno je najpopularnija internetska stranica za putovanja s više od 50 milijuna recenzija i kritika korisnika te je mnogima pomogla da se bolje pripreme za putovanja i pronađu dobar smještaj.

Pročitajte i ovo Autobusi "Za tri kilometra - pet eura" "Roditeljima je to previše, neki djecu ne šalju na školske izlete": Doznali smo zbog čega su skočile i cijene prijevoza učenika Ilustracija Njegovi savjeti Amerikanac došao živjeti u Hrvatsku i zarađuje 4500 dolara mjesečno: Volio bih da sam ovo prije znao

No, prema pisanju The Telegrapha, neki su korisnici ove stranice iskoristili njenu veliku popularnost kako bi ucjenjivali hotele u kojima odsjedaju – u slučaju da ne dobiju što žele – a najčešće se radi o nekim popustima ili besplatnim stvarima, na TripAdvisoru napisat će loše kritike za smještaj i hotelske usluge.

Vlasnici hotela tako se tuže da im neki gosti odmah na početku traže 50 posto popusta ili neke dodatne usluge kako na TripAdvisoru ne bi napisali lošu recenziju i optužili hotele za trovanje hranom i krađu stvari koju im navodno nisu kompenzirali. U The Telegraphu kažu da bi, prema nekim analitičarima i stručnjacima, neopravdano loše kritike hotelima mogle uzrokovati i desetke tisuća funti štete jer dio korisnika upravo radi njih neće odsjesti u takvim hotelima.

Prema trenutno poznatima informacijama, do sada su se na ucjene gostiju potužili vlasnici više od 80 hotela i prenoćišta, a u TripAdvisoru komentirali su da su takve prijetnje 'strogo protiv njihovih pravila, a možda su i ilegalne'. Također, u ovoj kompaniji pozivaju sve vlasnike hotela koji imaju problema s ucjenjivanjem gostiju da ih kontaktiraju kako bi njihovi zaposlenici mogli provesti istragu.

Martin Couchman iz British Hospitality Associationa kaže da prije TripAdvisora i sličnih internetskih stranica gosti nisu imali nikakvu mogućnost sankcionirati, odnosno ucjenjivati hotele, a danas jednostavno mogu reći da im daju neku uslugu ili popust, inače će ih iskritizirati na internetu.

U Telegraphu dodaju da Advertising Standards Authority (ASA) trenutno istražuje TripAdvisor zbog brojnih pritužbi vlasnika hotela koji se žale na lažne kritike koje se o njima pišu na toj stranici što direktno utječe na njihovo poslovanje.

 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene