Ovaj nezavisni festival kreativnih komunikacija ove godine će nagrade dodijeliti u kategorijama; velika ideja, copywriting, dizajn, web dizajn, ilustracija, 3D, interaktivni sadržaj, fotografija, režija, slika u pokretu, gluma, glazba i zvuk te mlada nada, a novost je mogućnost prijave još neobjavljenog rada.
Prijave traju do 24. ožujka 2014. na internetskoj stranici www.sudnjidan.org, a pobjednici će biti proglašeni 24. travnja na večeri Sudnjeg dana u sklopu Tjedna dizajna Zagreb u kući za ljude i umjetnost Lauba.
Profesionalcima angažiranima u komercijalnom i neprofitnom sektoru te studentima koji prijave svoje radove sudit će kolege i to njih preko 150. Radi se o profesionalcima freelancerima, zaposlenicima manjih studija i velikih agencija koji će putem on-line sustava web stranice Sudnjeg dana odabrati najbolje radove iz trinaest kategorija, čime se osigurava nepristranost i objektivnost.
Najvažnije značajke „Sudnjeg dana“ su nagrađivanje autorstva imenom i prezimenom, a organizira ga udruga "Boonika – platforma vizualnog dijaloga.