društvenom mrežom
Pročitajte i ovo
Oglas
Lidl i WWF pokreću ambiciozno međunarodno partnerstvo
Oglas
Predsjednik Uprave Lidla Hrvatska Boris Lozić preuzima i funkciju predsjednika Uprave Lidla Slovenija
Zagreb, 23. travnja 2014. godine – Lidl je 27. veljače 2014. godine dosegnuo brojku od ukupno 10 milijuna Facebook fanova, u svim zemljama u kojima ima otvorene Facebook stranice. To potvrđuju rezultati studije „Lidl Now #1 European Food Retailer on Facebook“ koju je objavila agencija za monitoring društvenih mreža „Socialbakers“.
Lidl je svoje međunarodne aktivnosti na društvenim mrežama započeo u rujnu 2011. godine pokrenuvši Facebook stranice u 7 pokusnih zemalja u kojima posluje, među kojima je, uz Hrvatsku, i Velika Britanija, Irska, Nizozemska, Rumunjska i Finska. Prvu Lidlovu Facebook stranicu otvorila je Njemačka, a ostale Facebook stranice otvarale su se postupno sve do travnja 2013. godine kada je otvorena i posljednja. Lidl danas broji ukupno 26 korporativnih Facebook stranica i Facebook zajednicu od ukupno 10,2 milijuna fanova. Prosječni doseg svih aktivnih Facebook stranica iznosi 5,9 posto, a nakon 2,5 godine aktivnog sudjelovanja na društvenoj mreži, Lidl u Europi zauzima prvo mjesto među trgovačkim lancima i drugo mjesto u svijetu.
Lidl u Europi nije vodeći samo prema broju fanova, nego i prema najvećoj interakciji fanova (tzv. Engagement) te prema najvećem broju odgovorenih upita kupaca. Cjelokupno istraživanje „Socialbakers“ dostupno je na: http://www.socialbakers.com/blog/2134-infographic-lidl-1-european-food-retailer-on-facebook.
„Facebook se u posljednjih 2,5 godine za Lidl razvio u jedan od važnijih komunikacijskih kanala po pitanju korporativnih komunikacija“ , kaže Andreas Brückner, predsjednik uprave agencije za društvene mreže MRM Worldwide. „Uspjeh na društvenim mrežama govori koliko dosljedno i s visokom profesionalnošću Lidl pristupa društvenim mrežama. Lidl društvenu mrežu Facebook ne koristi samo kao komunikacijski kanal kojim prenosi reklamni materijal već ga koristi i kako bi otvoreno i transparentno komunicirao s
kupcima.“ Putem različitih nagradnih igara i natječaja, Lidl potiče svoje fanove na aktivno sudjelovanje. Rezultat toga jest i razvoj novih proizvoda koji su pronašli svoje mjesto na policama Lidla (tzv.Crowdsourcing) te provedba raznih društveno odgovornih aktivnosti (tzv.Crowdfunding).
„Lidl posebnu pažnju pridaje mišljenju svojih kupaca i fanova, što je uz razne sadržajne inovacije jedan od razloga za njihov uspjeh po pitanju interakcije s fanovima (tzv. Engagement)“, nastavlja Andreas Brückner. „U budućnosti će se Facebook aktivnosti također fokusirati na inovativnost, transparentnost i interakciju s fanovima.“
Lidl Hrvatska Facebook stranica
Tvrtka Lidl Hrvatska svoju prisutnost na Facebooku započela je kao jedna od pokusnih zemalja u rujnu 2011. godine. U samo godinu dana stranica je okupila prvih 100.000 fanova te se danas ubraja među top 5 najbrže rastućih Facebook stranica u Hrvatskoj. Facebook stranica Lidl Hrvatska, prema broju lokalnih fanova i snazi brenda, danas je među prvih pet stranica u Hrvatskoj. Lidl Hrvatska na Facebooku danas broji gotovo 240.000 fanova.
O agenciji MRM
Kreativnost, tehnologija i performansa – MRM je agencija za društvene mreže čiji je fokus na interakciji između kupaca i klijenta. Agencija razvija strategije i koncepte, inovativne ideje za aktivnosti na društvenim mrežama te mobilni marketing. Razvija nove aplikacije, online portale, CRM sustave razna tehnička rješenja te koordinira mnoge internacionalne kampanje. Agencija sa sjedištima u Frankfurtu, Düsseldorfu i Berlinu broji više od 200 zaposlenika u 28 zemalja te pripada McCann grupaciji. MRM Njemačka je krovna agencija koja provodi dio aktivnosti na društvenim mrežama Lidla.