Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Bravo!

Još jedna uspješna suradnja Europa Donne: 15 tisuća kuna za širenje svijesti o važnosti ranog otkrivanja i liječenja raka dojke

Bella Donna suradnja s brendom Violeta - 6
Bella Donna suradnja s brendom Violeta - 6 PR
Aktualno Galerija Bella Donna suradnja s brendom Violeta - 6 Bella Donna suradnja s brendom Violeta - 6 Foto: PR Bella Donna suradnja s brendom Violeta - 5 Bella Donna suradnja s brendom Violeta - 5 Foto: PR Bella Donna suradnja s brendom Violeta - 4 Bella Donna suradnja s brendom Violeta - 4 Foto: PR Bella Donna suradnja s brendom Violeta - 3 Bella Donna suradnja s brendom Violeta - 3 Foto: PR +1 Bella Donna suradnja s brendom Violeta - 2 Galerija 1/6 >>
Rak dojke najčešća je zloćudna bolest kod žena. Srećom, ako se otkrije na vrijeme bolest je izlječiva u više od devedeset posto slučajeva. Za širenje svijesti o važnosti ranog otkrivanja i liječenja raka dojke skupljeno je 15.000 kuna od kupnje omekšivača posvećenog borbi protiv raka.

 

Pročitajte i ovo Marija Franjić slabo dostupna testiranja Test kojim se utvrđuje rizik od raka: O ovakvim testovima ne zna se dovoljno, a nalazi se dugo čekaju... Ilustracija Aktualna tema Idete li na preventivne liječničke preglede? Pogledajte rezultate glasanja u Dnevniku Nove TV

Mjesec listopad je mjesec borbe protiv raka dojke, bolesti koja se otkriva svake tri minute na svijetu, dok se u Hrvatskoj na dnevnoj bazi pojavi čak šest novih slučajeva. Medicina je već duže vrijeme posvećena otkrivanju lijeka protiv ove zloćudne bolesti od koje umire 1,7 milijuna žena diljem svijeta, što je povećanje od čak 26 posto od prijašnjih godina.

Nažalost statistike, unatoč trudu znanstvenika i medicinara, govore da bi od raka dojke mogla oboljeti jedna od deset žena.

Za podizanje svijesti o raku dojke, koji osim ženskog pogađa i muški spol, Udruga Europa Donna udružila je snage s brendom Violeta te se zajedničkim snagama kreirali poseban ružičasti proizvod koji već mjesecima koriste mnogi iz Hrvatske, Slovenije i BiH. Radi se o novom omekšivaču neodoljivih cvjetno-voćnih mirisnih nota Pink Sunshine, specijalno osmišljenim za ovu hvalevrijednu akciju za borbu protiv raka dojke.

“Ono što je važno sa zdravstvene strane ovog proizvoda jest da se osim parfemskih ulja u ovom omekšivaču nalaze i mikrokapsule koje su odgovorne za dugotrajnu svježinu odjeće, a te kapsule su bez formaldehida’’, rekla je Ivana Brdar, zaposlenica laboratorija u Violeti koja je naglasila da je upravo taj formaldehid kancerogeni spoj koji se često nalazi u proizvodima za njegu kože i za održavanje čistoće kućanstva koji može utjecati na zdravlje žena.

Ovaj proizvod možete pronaći u predivno dizajniranoj bočici u rozoj boji, koja na sebi ima istaknutu ružičastu vrpcu sa željom da se ženama pruži potpora u saznanje da na svom putu ozdravljenja, definitivno nisu same.

Statistika pokazuje kako svake godine u Hrvatskoj novooboljelih žena 2700, i dok je velik broj svjestan ove vrste karcinoma, mnogi zaboravljaju napraviti prve korake ka njegovom spriječavanju. Zato je tu i Udruga Europa Donna kojoj je od izuzetne važnosti da se glas proširi te da se broj oboljelih pacijenata smanji i prije nego što dođu do tog stadija.

To je prepoznala i Voleta, koja se uključila u ovu inicijativu još u rujnu, te je dio svoje zarade, točnije 15.000 kuna donirala udruzi od svoje zarade u Hrvatskoj, Sloveniji i BiH donirati udruzi te im tako pomogla da stignu do cilja.

Bolest se ne događa nekome drugome, upozoravaju iz udruge Europa Donna, a na umu treba imati i da je izuzetno bitna samokontrola kako bi se na vrijeme otkrila ova zloćudna bolest.

“U preko 97 posto slučajeva možemo govoriti o ozdravljenju ako se kariconom otkrije kao vrlo mali, negdje do jednog centimetra. Što je manji tumor puno je veća mogućnost za ozdravljenje, bez obzira na vrstu tog tumora, Vesna Ramljak predsjednica Udruge Europa Donna Hrvatska čija udruga radi najviše na tome da poveća svijesti žena o potrebi ranog otkrivanja ove bolesti.

To uključuje samopregled, odlaske na mamografske i ultrazvučne preglede, zaključila je doktorica.

Nedostatak vremena i izgovori, te loše slaganje prioriteta u životu, izgovori su kojima opravdavamo lošu (ne)brigu o sebi, stoga svijest treba implementirati na sve ljude, poglavito među mladim ženama, kako bi se na vrijeme liječilo, ali i spriječilo.

 

 

Nova StudioSadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom Violeta po najvišim profesionalnim standardima.

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene