U prošlom mjesecu najveći broj posjetitelja u SAD-u zabilježile su Yahooove stranice te su prvi put nakon svibnja 2011. prestigli Google


Marissa Mayer donijela je brojne promjene u Yahoo za kojeg želi da ponovno postane jedna od najjačih IT kompanija na svijetu koja će moći konkurirati Appleu, Googleu i Facebooku. Kada je preuzela mjesto izvršne direktorice počela je s malim stvarima poput besplatnih obroka i pametnih telefona, nastavila s fokusiranjem na mobilne proizvode i preuzimanjem manjih kompanija i njenih perspektivnih zaposlenika da bi prije nekoliko mjeseci iz Yahooa objavili da su potrošili 1,1 milijardi dolara za preuzimanje Tumblra.

Yahoo je ponovno 'cool': Godina dana Marisse Mayer

S ovom akvizicijom Mayer ponovno želi privući mlađe korisnike (koji najviše koriste Tumblr) kako bi Yahoo ponovno 'postao cool'. Njeni dosadašnji potezi već su dali određene rezultate poput porasta cijena dionica kompanije, a posljednje informacije analitičke kompanije comScore kažu da je 'Yahoo tijekom posljednjeg mjeseca u SAD-u prestigao Google'.

Ove se informacije odnose na broj jedinstvenih posjetitelja Yahooovih stranica u SAD-u za srpanj te je prema njima Yahooove stranice (poput Yahoo Newsa, Sportsa itd.) u SAD-u posjetilo više od 196 milijuna korisnika, dok je broj posjetitelja Googleovih stranica iznosio nešto više od 192 milijuna. Na iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

" target="_blank">Marketinglandu kažu kako je bitno napomenuti da comScore broju posjeta Yahooovih stranica nije pribrojio posjetitelje Tumblra tako da možemo očekivati da će se, kada se Yahoou pribroje posjetitelji ovog blogerskog servisa, broj posjetitelja Yahooovih stranica dodatno povećati.

 

Posao vrijedan više od milijardu dolara: Evo zašto je David Karp prodao Tumblr!

'U pitanju su neki drugi faktori, a ne Tumblr', komentirali su iz comScorea ove rezultate te dodali da oni nisu iznenađujući jer posljednjih mjeseci razlika u broju posjetitelja između Yahooovih i Googleovih stranica nije bila velika 

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook